Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مسابقات موتور ریس سوپر کاپ آسیا از روز یکشنبه ۲۱ مهر ماه در ​شهر ناخون چویی تایلند برگزار خواهد شد و تیم منتخب موتور ​ریس کشورمان برای اولین بار در تاریخ مسابقات موتورسواری کشور در این مسابقه بین‌المللی حضور می‌یابد.

این تیم متشکل از  مهدی جابری، سلمان عضایی، حمید محسنی و علی باصری، از نفرات برتر و آماده موتور ریس کشورمان می‌باشد که در کلاس R۱۵ با سایر رقیبان آسیایی خود به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

مهران همتیان، رئیس بخش موتورسواری فدراسیون به عنوان سرپرست و سرمربی و سهند دلداده نیز به عنوان مدیر فنی، این تیم را همراهی خواهند کرد.

شایان ذکر است یکی از اهداف اعزام تیم‌های موتور سواری و اتومبیلرانی به اینگونه مسابقات تحقق سیاست‌های فدراسیون ​و تعامل با سایر کشورها به منظور ارتقاء سطح کیفی ورزشکاران و ایجاد انگیزه و ترغیب ورزشکاران برای کسب تجربه و همچنین آشنایی بیشتر با قوانین و مقررات بین‌المللی جدید است.

کد خبر 458184 برچسب‌ها اتومبیلرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اتومبیلرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان

تیم منتخب ساواته ایران موفق به کسب دو مدال برنز در مسابقات آزاد بلغارستان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  رقابت‌های آزاد ساواته طی روزهای 8 و 9 اردیبهشت به میزبانی شهر پلوودیو کشور بلغارستان برگزار شد و تیم منتخب ساواته ایران به دو مدال برنز دست یافت.

در این مسابقات  آرمان محسنی مهر در  وزن 75- کیلوگرم و مسعود محمدی در وزن 85- کیلوگرم در استایل آسوت (کنترلی) موفق به کسب دو مدال برنز شدند. 

کوروش رفیعی به عنوان سرپرست و سرمربی و فرزاد خلاق دوست به عنوان مربی نفرات اعزامی را همراهی کردند.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد