Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-27@00:06:48 GMT

زوج خط حمله‌ تیم‌ملی؛ این بار جذاب‌تر از قبل

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۹۷۹۵

زوج خط حمله‌ تیم‌ملی؛ این بار جذاب‌تر از قبل

مهدی طارمی و سردار آزمون بار دیگر در بازی مقابل کامبوج امکان بازی در کنار یکدیگر را خواهند داشت.

به گزارش شریان نیوز،این روزها تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای آماده سازی جهت قرار گرفتن روبروی تیم ملی کامبوج دوباره با حضور یکی از لژیونرها برگزار می شود. مهدی طارمی سوژه این روزهای همه است که بعد از درخشش در تیم ریوآوه و گذراندن دوران مصدومیت و غیبت در مقابل هنگ کنگ دوباره به تیم ملی برگشته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یعنی ویلموتس در بازی مقابل کامبوج فرصت این را دارد که بار دیگر از زوج طارمی و سردار آزمون در خط حمله تیم ملی استفاده کند. زوجی که در بازی های قبلی نشان دادند کنار همدیگر عملکرد بسیار خوبی دارند. در حال حاضر هم با درخشش های سردار آزمون در زنیت روسیه و مهدی طارمی در ریوآوه پرتغال این کنار هم قرار گرفتن دو بازیکن می تواند بیش از پیش برای هواداران فوتبال جذاب و تماشایی باشد. ضمن اینکه در این بازی بدون شک انگیزه هر دوی آنها برای گلزنی بیشتر از قبل است.

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۹۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید

به گزارش "ورزش سه"، اورتون شب گذشته در دیدار معوقه از رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف لیورپول رفت و موفق شد این حریف همشهری و قدیمی‌اش را با دو گل شکست دهد و یک پیروزی شیرین را به دست آورد.

این شکست باعث شد که شاگردان یورگن کلوپ از کورس قهرمانی این مسابقات عقب بمانند و شرایط برای رسیدن به این جام برای آنها بسیار دشوار شود. نکته جالب اینجاست که اورتون از زمان پیروزی برابر لیورپول تحت هدایت آنچلوتی در فصل 21-2020 دیگر موفق به کسب سه امتیاز بازی برابر این تیم نشده بود.

حالا دایش در کنار این مربی ایتالیایی تنها مربیانی هستند که موفق شده‌اند لیورپول را شکست دهند و این رکورد جذاب به نام او هم ثبت شده است. تلاش اورتون برای فرار از منطقه سقوط و ادامه حضور در لیگ برتر در فصل آینده همچنان ادامه دارد و سه امتیاز این بازی می‌تواند کمک شایانی به آنها در رسیدن به این هدف کند.

این تیم در این فصل با معضل جدی کسر امتیازهای متوالی روبرو بوده و در حال حاضر در جایگاه شانزدهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ایستاده است و امیدوار است که بتواند در دیدارهای پیش رو فاصله‌اش را با قعر جدول بیشتر کند.

دیگر خبرها

  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا