Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:31:59 GMT

ستاره آلمانی بایرن مونیخ در فکر جدایی

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۰۸۵۷

ستاره آلمانی بایرن مونیخ در فکر جدایی

نشریه بیلد امروز در گزارشی مدعی شد توماس مولر، ستاره باتجربه بایرن مونیخ در فکر جدایی از این تیم است.


به گزارش "ورزش سه"، بر خلاف سالهای اخیر، توماس مولر در فصل جاری تبدیل به نیمکت نشین محض در بایرن مونیخ شده و در پنج بازی آخر باواریایی ها جایی در ترکیب ثابت این تیم نداشته است. این شرایط باعث شده ستاره باتجربه بایرن مونیخ در سودای جدایی از این تیم بعد از یک دهه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

چند روز قبل نیکو کوواچ در مصاحبه ای مدعی شد اگر لازم باشد توماس مولر دقایقی به میدان خواهد رفت و این صحبت باعث شد ستاره باتجربه آلمانی متوجه شود جایی در برنامه های ثابت کوواچ نداشته و تنها به مثابه یک بازیکن تعویضی در آلیانس آره نا حضور دارد. با ورود فیلیپ کوتینیو در تابستان امسال، توماس مولر تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین در بایرن مونیخ شده و به همین دلیل قصد دارد در فصل تابستان از این تیم جدا شود.

 

قرارداد توماس مولر در سال 2021 به پایان می رسد و به نظر می رسد اینترمیلان در حال حاضر جدی ترین مشتری این مهاجم آلمانی باشد. البته از تیم هایی مانند لیورپول و آرسنال نیز به عنوان مشتریان توماس مولر نام برده شده و به نظر می رسد اگر روند نیمکت نشینی های این بازیکن در مونیخ ادامه داشته باشد، چاره ای جز جدایی برای او در ماه ژانویه باقی نخواهد ماند.

توماس مولر بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: توماس مولر بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل

توخل آماده ماندن در بایرن مونیخ بود اما مذاکرات نتیجه‌ای در پی نداشت

طرفداری | توماس توخل فارغ از هر نتیجه‌ای حتی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فصل بعد جایی در بایرن مونیخ ندارد و از این‌رو تکاپوی باواریایی‌ها برای انتخاب سرمربی همچنان ادامه دارد.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان، توماس توخل به ماندن در بایرن مونیخ تمایل داشت. برخی از مسئولان باشگاه هم مایل به حفظ او بودند و همچنین واکنش‌هایی از سوی اعضای تیم مبنی بر تمایل به ماندن توخل وجود داشت. با این حال، پس از بحث‌های جدید، در حال حاضر درهای بایرن مونیخ به روی او بسته شده است.

توخل در حال حاضر به طور کامل روی بایرن مونیخ تمرکز دارد و می‌خواهد لیگ قهرمانان اروپا را برای تیمش و به خصوص برای هوادارانی که اخیراً از او حمایت کرده‌اند، به دست آورد. هنوز مقصد بعدی توخل به درستی مشخص نیست، اما گفته می‌شود که لیگ برتر انگلیس و باشگاه‌های منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب و احتمالی برای او هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل
  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • کریستوف فرویند: هیچ شانسی برای ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ وجود ندارد
  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!