Web Analytics Made Easy - Statcounter

رمضان حیدریان چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از ۲۴ هزار و ۸۴۳ نفر ۱۴ هزار و ۴۶۴ نفر ورزشکار مرد و ۱۰ هزار و ۳۷۹ نفر ورزشکار از بانوان هستند.

وی بیان کرد: ۲۰۲ ورزشکار سمنانی از ابتدا تا شهریور امسال دچار آسیب شدند که از این تعداد ۱۴۸ نفر ورزشکار مرد و ۵۴ نفر ورزشکار از بانوان تشکیل پرونده دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان سمنان با اشاره به اینکه در این میان تعداد ۱۷۹ نفر هنگام تمرین و ۲۳ نفر در مسابقات آسیب دیدند، تصریح کرد: ۱۳۴ نفر به صورت مستقیم و ۶۸ نفر به صورت غیربرخوردی آسیب دیدند.

حیدریان با بیان اینکه ۱۷ ورزشکار مصدوم مراحل درمان را، از طریق معرفی هیات، در فدراسیون پزشکی ورزشی کشور پیگیری کردند، افزود: بیشترین آسیب رخ داده برای ورزشکاران استان سمنان امسال مربوط به زانو بود.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان سمنان، بر ضرورت توجه به آموزش به منظور حفظ و ارتقاء سلامت جامعه تاکید و اضافه کرد: ۱۵ دوره کارگاه های آموزشی با حضور ۲۰۰ شرکت کننده در این استان نیمه نخست امسال برگزار شد.

استان سمنان با جمعیت بیش از ۷۰۲ هزار نفری ۴۱ هزار و ۷۴۷ ورزشکار بیمه شده در سال ۹۷ داشت، ۲ هزار و ۱۴ مدال در عرصه ورزش توسط ورزشکاران این استان کسب شده است.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت سمنان فدراسیون پزشکی ورزشی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۰۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان خود را برای حضور در سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان آسیا که ۲۵ مهر تا ۱ آبان در بانکوک برگزار می‌شود آماده می‌کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!
  • رشته‌های پزشکی براساس نیاز کشور و تعداد داوطلبین ساماندهی می‌شود
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان+مصاحبه