Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@09:43:13 GMT

قرارداد تارتار با نفت مسجد سلیمان فسخ شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۱۴۴۵

قرارداد تارتار با نفت مسجد سلیمان فسخ شد

مهدی تارتار، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان قرارداد خود را با این تیم به صورت یک طرفه فسخ کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار بر اساس بندهای نوشته شده در قرارداد در نامه ای به سازمان لیگ خواستار فسخ قرارداد خود شد که این اقدام صورت گرفت. یکی از شروط قرارداد مهدی تارتار این بود که 50 درصد از مبلغ قرارداد خود را تا 27 تیر دریافت کند که باشگاه بعد از این تایم 37 درصد قرارداد مهدی تارتار را پرداخت کرده است و هنوز بقیه این مبلغ به سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از سویی مهدی تارتار در مذاکراتی که با باشگاه نفت مسجد سلیمان داشت در ابتدای فصل روی پرداخت دستمزد کادر فنی و هم چنین بازیکنانش تاکید ویژه ای داشت اما تا اکنون ریالی به اعضای کادر فنی و هم چنین بازیکنان پرداخت نشده است. مهدی تارتار دیروز در مصاحبه اختصاصی با ورزش سه، تاکید داشت از فضای کار در تیم هایی که برای پرداخت مطالبات بازیکنان خود دچار مشکل می شوند خسته شده است و دیگر نمی خواهد بیش از این شرمنده بازیکنان شود.

 

باشگاه نفت مسجد سلیمان در روزهای اخیر در حالی برای رضایت مهدی تارتار اقداماتی انجام داد که بر اساس نامه وزیر نفت این وزارتخانه حق هزینه برای تیم های نفتی را ندارد.

مهدی تارتار نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی تارتار نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۱۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شده بود.

اسلامی با سپاس از همراهی و همکاری کلیه ارائه‌دهنگان خدمات سلامت به‌ویژه مراکز دانشگاهی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأمین منابعی که توسط همکاران انجام شده، در روز چهارم اردیبهشت ماه ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان واریز شد. این پرداخت بابت مطالبات مراکز دانشگاهی شامل مراکز پاراکلینیک، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های ویژه دانشگاهی و نیز بیمارستان‌های دانشگاهی در سراسر کشور انجام شد. همچنین در همین هفته ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، وی افزود: فرایند پرداخت مطالبات مراکز طرف‌قرارداد در بخش سلامت فرایندی مستمر است و سایر مطالبات رسیدگی‌شده مراکز طرف قرارداد نیز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد