Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت: تاکنون اتباع ۶ کشور از جمله آذربایجان، افغانستان، پاکستان، روسیه و ترکیه از مرز شلمچه عبور کرده‌اند. ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرز شلمچه، سردار محمد محمودی امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ طبق آمار رسیده تا این لحظه بالغ‌بر 25 هزار نفر از اتباع خارجه از این مرز عبور کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود تا روزهای پایانی بیش از 300 هزار زائر اتباع خارجی از این مرز تردد کنند، افزود:‌ این آمار افزایش 200 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

تیم رادیویی‌ صدا و سیما راهی راهپیمایی اربعین شداخبار اربعین 98| بیش از 6000 زائر پاکستانی در زاهدان از خدمات رفاهی بهره‌مند شدنداخبار اربعین 98 |40 درصد ظرفیت پارکینگ مهران پرشد

سردار محمودی با توصیه به اتباع خارجی برای همراه‌ داشتن روادید و یا دفترچه‌هایی که به تأیید اداره اتباع وزارت کشور و سامانه سماح رسیده باشند،‌ گفت: تنها گذرگاه اتباع  خارجی در کشور، مرز بین‌المللی شلمچه است.

وی با اشاره به مشکلاتی که برای برخی زائران خارجی از کشور پاکستان به وجود آمده بود، عنوان کرد: در مواردی این اتباع بدون به همراه داشتن ویزا به مرز مراجعه کرده بودند که این امر مانع خروج آن‌ها از مرز شد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت: اتباع 6 کشور تاکنون از مرز شلمچه عبور کرده‌اند که از کشورهای آذربایجان، افغانستان، پاکستان، روسیه و ترکیه بوده‌اند.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال پیامک سامانه سهما به اتباع خارجی

سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مهاجرین پیامک سامانه سهما را جدی گرفته و در اسرع وقت مواد درخواستی این پیامک را تکمیل و ارسال کنند.

روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای درباره پیامک ارسالی از سامانه سهما به شماره اتباع خارجی از آنها خواست تا این پیامک را جدی بگیرند.

در این اطلاعیه آمده است: پیامکی با مضمون ذیل برای اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در کشور جهت استعلام حضور یا عدم حضور توسط سامانه سهما ارسال شده است. از مخاطبان درخواست می‌شود در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال نمایند.

در این اطلاعیه آمده است: «تبعه گرامی با شناسه یکتا...... برای صدور کارت هوشمند باید پس از ثبت‌نام و ورود به سامانه سهما به آدرس www.irmigrationorg.ir حداکثر تا تاریخ 1403/02/14 کد …... را در قسمت اعتبارسنجی صدور کارت هوشمند وارد نمایید.عدم اقدام به منزله عدم حضور تلقی می‌شود و هیچ خدماتی به شما تعلق نمی گیرد».

سامانه هوشمندی به نام اختصاری سهما برای ساماندهی مطلوب و هدفمند اتباع و مهاجرین خارجی در ایران ایجاد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ساماندهی اتباع مجاز در کرمانشاه
  • اتباع مجاز در کرمانشاه ساماندهی می‌شوند
  • تمام اتباع مجاز ساماندهی می‌شوند 
  • اقدامات لازم برای خروج اتباع غیرمجاز استان تهران از کشور در حال انجام است
  • آزردگی آمریکا از همکاری تجاری ایران و پاکستان
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • ارسال پیامک سامانه سهما به اتباع خارجی
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست