Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند روزی است که خبر قتل کارمند یکی از بانک‌های استان فارس به دست همسرش در فضای مجازی دست به دست می‌شود، اما این موضوع از سوی مسئولان امر تکذیب شد. ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، چند روزی است که خبر قتل کارمند یکی از بانک‌های استان فارس به دست همسرش در فضای مجازی دست به دست می‌شود و این امر واکنش‌های متعددی را داشته که منجر به نگرانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در پی انتشار این موضوع کیومرث جنگجو، مدیر روابط عمومی شعب بانک مزبور در استان فارس در گفت‌وگو با تسنیم توضیحاتی را ارائه داد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در علل انتشار این خبر اظهار داشت: شایعاتی اخیرا در فضای مجازی درباره به قتل رسیدن یکی از کارمندان شعبه این بانک در شهرستان کازرون به دست همسرش در حال انتشار است، که این موضوع صحت ندارد.

اظهارات عجیب فرمانده انتظامی فارس تکذیب شدترور پناهیان تکذیب شدواکنش پلیس به ادعای ایجاد مانع در برابر قاچاقچیان با خودروی شهروندان

وی با بیان اینکه با بررسی‌های صورت گرفته از سوی پلیس چنین حادثه‌ای نه تنها در شهرستان کازرون  بلکه در استان فارس رخ نداده و اساسا کذب محض است افزود: تمامی پرسنل شعب این بانک در کمال صحت و سلامت در حال خدمت‌رسانی به مردم فهیم استان فارس هستند. 

جنگجو با بیان اینکه از سوی پلیس فتا  برای شناسایی انتشاردهنده این شایعه در حال پیگیری است، تاکید کرد: ضروری است شهروندان هر گونه اخبار صحیح را از طریق پلیس و خبرگزاری‌های رسمی دنبال کنند.

انتهای پیام/ ش

R41382/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده! + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: مهر

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده!
  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده! + ویدئو
  • ماجرای ویدئوی وایرال شده عروس ۱۴ ساله! + واکنش فوری پلیس فتا
  • آموزش و پرورش را براساس سند تحول بنیادین اداره خواهیم کرد/ معلم کارمند نیست
  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات
  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • قتل زن ٨٢ ساله و سرقت طلاهای او در این شهر