Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاملات تالار شیشه‌ای که روز جاری را با ریزش شاخص کل آغاز کرده بود در ادامه روز نیز نتوانست روند صعودی داشته باشد و با ریزش ۱۴۲۰ واحدی شاخص کل بورس و رسیدن این متغیر به ۳۱۳ هزار و ۴۹ واحد به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، شاخص کل بورس و اوراق بهادار در ادامه روند نزولی خود در روز گذشته آخرین روز کاری خود در هفته جاری (چهارشنبه 17 مهرماه) را با ریزش 4285 واحدی و ایستادن در ارتفاع 310 هزار و 184 واحدی آغاز کرد و در ادامه روز جزییات داد و ستدهای بازار سهام بر اساس آمارهای ثبت شده نشان می دهد که همه شاخص های معاملاتی در بازار سهام امروز با کاهش شدید مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص های بورس با ریزش دسته جمعی مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۱۴۲۰ واحد ریزش معادل ۰.۴۵ درصد به ۳۱۳ هزار و ۴۹ واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی» با ۳۸۱ واحد افت معادل ۰.۴۵ درصد به ۸۴ هزار و ۱۳۸ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۱۷۵۴ واحد رشد معادل ۱.۸۹ درصد به ۹۱ هزار و ۳۰۰ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۱۱۷۴ واحد افزایش، معادل ۱.۸۹ درصد به ۶۱ هزار و ۱۱۶ واحد، شاخص آزاد شناور با ۲۷۰۸ واحد کاهش، معادل ۰.۷۴ درصد به ۳۶۲ هزار و ۷۲ واحد، شاخص بازار اول با ۴۱۹ واحد افت معادل ۰.۱۹ درصد به ۲۲۶ هزار و ۲۳۲ واحد و شاخص بازار دوم با(۵۶۳۵ واحد کاهش معادل ۰.۸۷ درصد به ۶۴۲ هزار و ۳۶۴ واحد رسید.

 

نمادهای وبملت - بانك ملت، وتجارت - بانك تجارت، خساپا – سايپا، وبصادر - بانك صادرات ايران، ونوين - بانك‌اقتصادنوين، والبر - سرمايه‌ گذاري‌ البرز(هلدينگ) و فولاد - فولاد مباركه اصفهان صبح امروز در لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند که همگی روند نزولی داشتند. همچنین در جدول نمادها تاثیرگذار در شاخص کل بورس نمادهای رمپناف وبملت، اخابر، شتران، خودرو، وپاسار و حکشتی به ترتیب با 268، 255، 228، 178، 154، 142 و 131 واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند.

 

بنابراین گزارش در پایان معاملات امروز ۳ نماد وبملت با ۱۴۶ واحد، خودرو با ۱۴۴ واحد و رمپنا با ۱۴۲ واحد افت، بیشترین تاثیر منفی را در کاهش شاخص کل بورس بر جای گذاشتند. قیمت سهام نمادهای غشهد، غمهرا، حپترو، شکربن، خریخت، فخاس و شبریز بیشترین افزایش قیمت و نمادهای دجابر، کسرا، شسینا، دفارا، درزاک، وساخت و والبر بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و به این ترتیب، در پایان پنجمین روز معاملاتی بورس در هفته جاری، در ۳۸۳ هزار و ۵۲۲ نوبت معاملاتی، ۳ میلیارد و ۸۱۷ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۱۶ هزار و ۳۵۵ میلیارد تومان در بورس معامله شد.

یادآور می شود: (سه شنبه 16 مهرماه) معاملات تالار شیشه‌ای با ریزش ۶۴۴۰ واحدی شاخص کل بورس و رسیدن این متغیر به ۳۱۴ هزار و ۴۶۸ واحد به پایان رسید. شاخص قیمت «وزنی - ارزشی»  با ۱۷۳۱ واحد افت معادل ۲.۰۱ درصد به ۸۴ هزار و ۵۲۰ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۲۴۲۳ واحد رشد معادل ۲.۵۴ درصد به ۹۳ هزار و ۵۴ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۱۶۲۱ واحد افزایش، معادل ۲.۵۴ درصد به ۶۳ هزار و ۲۹۰ واحد، شاخص آزاد شناور با ۸۷۸۰ واحد کاهش، معادل ۲.۳۵ درصد به ۳۶۴ هزار و ۷۸۰ واحد، شاخص بازار اول با ۵۱۲۲ واحد افت معادل ۲.۲۱ درصد به ۲۲۶ هزار ۶۵۱ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۱۱۱۷ واحد کاهش معادل ۱.۶۹ درصد به ۶۴۷ هزار و ۹۹۶ واحد رسیده بودند.

 

در پایان معاملات روز گذشته ۷ نماد وبملت با ۴۲۲ واحد، رمپنا با ۳۲۴ واحد، فولاد با ۳۰۵ واحد، اخابر با ۳۰۲ واحد، وامید با ۲۰۶ واحد، ومعادن با ۱۷۰ واحد و رانفور با ۱۵۴ واحد افت، بیشترین تاثیر منفی را در کاهش شاخص کل بورس بر جای گذاشتند. قیمت سهام نمادهای غمهرا، حپترو، چکاوه، رتکو، غشهد، لپارس و سغرب بیشترین افزایش قیمت و نمادهای سقاین، دسبحان، دفارا، دیران، والبر، دجابر و دامین بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و به این ترتیب، در پایان چهارمین روز معاملاتی بورس در هفته جاری، در ۴۲۲ هزار و ۷۴۵ نوبت معاملاتی، ۴ میلیارد و ۹۹۴ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۲۰ هزار و ۹۶۱ میلیارد تومان در بورس معامله شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد پیاده روی اربعین اربعین اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد زائران اربعین حسینی مواکب الاتحاد بیرجند فرابورس معاملات بورس بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ۳ هزار و ۹۰۱ واحد کاهش یافت و در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۶۴ هزار و ۹۲۴ واحدی قرار گرفت و برای چهارمین روز متوالی در هفته جاری، نزولی شد.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس با رشد ۴۲ واحدی در ارتفاع ۷۵۰ هزار و ۸۴۳ واحدی قرار گرفت.

در جریان معاملات امروز بازار سهام، ارزش بازار بورس تهران به ۷۸ همت و ۲۵۰ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۸۸ هزار و ۴۴۹ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، نماد‌های فولاد، فملی، کچاد، فارس، کگل و شستا بیشترین تاثیر بر ریزش و نماد وامید بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۹۳ واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۱۹۳ واحدی قرار گرفت و ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۳ همت و ۹۰۸ میلیارد تومان رسید.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار پایه فرابورس ایران ۳ همت و ۳۲۳ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۵۸ هزار و ۹۷۰ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

لازم به ذکر است، نماد‌های آریا، حسینا، ودی، هرمز، فجهان و کرمان بیشترین تاثیر بر رشد و نماد فزر بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

دیگر خبرها

  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش ۴۶ واحدی شاخص کل
  • کاهش ۴۶ واحدی شاخص کل بورس