Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@04:41:10 GMT

رسوایی دیگر در جلسه دفاع پایان نامه

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۲۸۹۲

رسوایی دیگر در جلسه دفاع پایان نامه

خبرگزاری میزان- در جلسه دفاع داور جمله‌ای را از بین صفحات پایان‌نامه بیرون آورده که نوشته بوده: «من در زمان نوشتن این پایان نامه حامله بودم و شوهرم کمکم کرد!» بدین ترتیب مشخص شده که آن آقای مسئول، پایان‌نامه فرد دیگری را که خانم بوده عینا کپی کرده است! تاریخ انتشار: 13:39 - 17 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۷۱۸۱

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، به نقل از روزنامه خراسان، «حتی یک دور هم پایان‌نامه دزدی رو نخونده!» ویدئویی از صحبت‌های یکی از استادان دانشگاه در نشستی با موضوع «سرقت هنری» در خانه موسیقی منتشر شده که مطالب جالبی در آن مطرح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

این استاد دانشگاه جریان دفاع یک مسئول از پایان‌نامه‌اش را نقل می‌کند که در دانشگاهی می‌خواسته به اصطلاح مدرک کیلویی بگیرد.


ظاهرا داور پایان‌نامه این مسئول، وسط جلسه رو به استاد راهنما می‌گوید تو اصلا پایان‌نامه دانشجویت را خوانده‌ای یا نه؟ که استاد راهنما ادعا می‌کند خوانده است.


داور جمله‌ای را از بین صفحات پایان‌نامه بیرون آورده که نوشته بوده: «من در زمان نوشتن این پایان نامه حامله بودم و شوهرم کمکم کرد!» بدین ترتیب مشخص شده که آن آقای مسئول پایان‌نامه فرد دیگری را که خانم بوده عینا کپی کرده و او و استاد راهنمایش حتی یک دور پایان‌نامه را با دقت نخوانده‌اند!

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دفاع پایان نامه استاد راهنما دفاع سرقت پایان نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی در بارسلونا ماندنی شد

با اعلام فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور حوزه نقل و انتقالا، ژاوی حداقل تا پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ سرمربی بارسلونا خواهد ماند. پس از جلسه امروز ژاوی، خوان لاپورتا، دکو و دیگر اعضای کادر مدیریتی بارسلونا، توافقی مبنی بر ادامه کار این سرمربی تا پایان قراردادش در باشگاه کاتالان حاصل شد

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا فردا شخصاً در خصوص جزئیات این جلسه و ادامه همکاری با ژاوی صحبت خواهد کرد.

بارسلونا و ژاوی در حالی برای ادامه همکاری به توافق رسیده‌اند که این سرمربی در ماه‌های گذشته با قاطعیت از ترک بلوگرانا در پایان فصل جاری خبر داده بود.

منبع: خبر ورزشی

tags # ژاوی هرناندز ، بارسلونا سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • تشریح مصوبات جلسه هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت
  • افزایش ۱۷ برابری خرید شمش در حراج مرکز مبادله
  • افزایش ۱۷برابری خرید شمش طلا در مرکز مبادله
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • هاآرتص رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش را لیست کرد
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند