Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از ارتقای سطح خدمات‌رسانی به زائران اربعین ‌‌در استان خبر داد. ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مسعود قاسمی ظهر امروز در حاشیه بازدید از مجتمع‌های رفاهی بین راهی استان اظهار داشت: با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی به زائرین اربعین تمامی مجتمع‌های خدمات رفاهی در سطح جاده‌ای استان از آمادگی لازم برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای ارتقاء سطح خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای بازدید و نظارت دقیق از مجتمع‌های خدماتی رفاهی به طور منظم در حال انجام است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به اینکه در اوج  سفر‌های زائرین اربعین و بازدید هر چه بیشتر اماکن خدماتی و رفاهی حاشیه راه‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است این اداره کل با آمادگی کامل تا پایان سفرها و با یک برنامه‌ریزی منسجم، تلاش خود را برای خدمات رسانی هر چه بهتر به کار بسته است.

اخبار اربعین 98| خدمات کانکسی به‌هیچ‌وجه در شأن قم و زائرین اربعین نیستاصفهان| 1900 دستگاه اتوبوس برای حمل ونقل زائرین اربعین حسینی پیش‌بینی شده استاخبار اربعین 98| سردار اشتری: امنیت کامل در مرزهای چهارگانه حاکم است/ افزایش 4 برابری خروج زائران اربعین

قاسمی افزود: در این راستا نظافت کامل نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، تامین سرمایش اماکن داخل مجتمع‌ها، تامین آب داخل سرویس‌ها، نظافت عمومی داخل مجتمع‌ها به تمام مالکان مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان ابلاغ و تاکید شده است.

وی با تاکید بر نقش قابل توجه مجتمع های خدماتی- رفاهی بین راهی در ارتقاء ایمنی جاده‌ها بیان کرد: هدف اصلی این اداره کل، جذب مسافران جاده‌ای به داخل مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین راهی به منظور برخورداری از یک استراحت کوتاه مدت رضایت بخش، استفاده از امکانات داخل مجتمع‌ها، رفع خستگی و پیگیری سفر به شکلی ایمن تا رسیدن به مقصد است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: دستیابی به این هدف، نیازمند ارتقاء سطح خدمات در داخل مجتمع های خدماتی رفاهی تا حداقل یک سطح قابل پذیرش برای مسافران و تردد کنندگان جاده‌ای است.

انتهای پیام/ش

R41348/P1377/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور

به گزارش صدای ایران از تسنیم،نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش در خراسان جنوبی گفت: بارش‌های سیل آسا شب گذشته به برخی راه‌های ارتباطی خسارت وارد کرد و امروز تعداد کمی از داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به حوزه امتحانی نرسیدند که تیر ماه می‌توانند مجدد آزمون دهند.

دیگر خبرها

  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند