Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399
بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 می رساند، براساس قانون "سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی" مصوب 94/12/18 مجلس محترم شورای اسلامی و همچنین مصوبات "شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی" آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 با شرایط زیر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا ضرورت دارد تمامی متقاضیان ورود به دوره فوق در کلیه رشته های مصوب دفتر گسترش آموزش عالی اعم از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی در این آزمون شرکت نمایند. لازم به ذکر است پذیرش در این آزمون براساس قانون مذکور و مطابق این اطلاعیه و همچنین شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش آزمون مذکور (که در زمان ثبت نام توسط این سازمان منتشر می شود) صورت خواهد گرفت.
لازم به توضیح است عناوین رشته‌های امتحانی، رشته و گرایش های پذیرنده دانشجو، دروس امتحانی هر رشته و ضرایب هر درس كه قبلاً در تاریخ 98/07/15 در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر شده بود با توجه به وصول اصلاحات به این سازمان به شرح ذیل اصلاح می‌گردد. به عبارت دیگر ملاك برگزاری آزمون براساس جداول عناوین رشته و گرایشهای امتحانی، دروس و ضرایب امتحانی مطابق اطلاعات ذیل خواهد بود.
دریافت فایل جداول مربوط به مواد امتحانی آزمون کارشناسی ارشد سال 1399 فرمت PDF
ضمناً با توجه به تغییر صورت گرفته در رشته‌امتحانی 1276- مجموعه مهندسی فناوری اطلاعات (IT) جدول مربوط به مواد امتحانی و ضرایب دروس این رشته‌ امتحانی بصورت جداگانه به شرح ذیل اعلام می‌گردد. لذا داوطلبان متقاضی این رشته‌ امتحانی ضرورت دارد براساس این اطلاعات نسبت به مطالعه مواد امتحانی اقدام نمایند.
دریافت فایل جدول مربوط به مواد امتحانی رشته 1276- مجموعه مهندسی فناوری اطلاعات (IT) آزمون کارشناسی ارشد سال 1399 فرمت PDF
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور سرپرست سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور را منصوب کرد

دکتر عبدالرسول پورعباس از سوی رئیس جمهور به عنوان سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور با صدور حکمی دکتر عبدالرسول پورعباس را به عنوان سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور منصوب کرد.
در متن حکم رئیس جمهور خطاب به دکتر پورعباس آمده است: در اجرای ماده واحده تشکیل سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مصوب ۳۰ خردادماه ۱۴۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی و با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و سوابق اجرایی جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور» منصوب می‌شوید.
در ادامه این حکم آمده است: انتظار دارد در راستای تحقق مفاد بند (۱۳) سیاست‌های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش و بند (۳-۲) سیاست‌های کلی علم و فناوری نسبت به استقرار و تعالی نظام جامع رصد، نظارت، ارزشیابی اعتبار سنجی و تضمین کیفیت نظام آموزش کشور؛ استقرار و تعالی نظام جامع سنجش آموزش کشور از طریق ارتقاء روش‌های سنجش و با استفاده از شیوه‌های نوین علمی و به روز اجرای آزمون‌ها و کسب مرجعیت تخصصی در حوزه‌های مأموریتی در سطوح ملی، منطقه‌ای و بین المللی در چارچوب قوانین و مقررات مصوب و با استفاده از ظرفیت علمی و دانشگاهی به ویژه خبرگان، اساتید و جوانان متخصص و انقلابی اهتمام حداکثری و جهادی مصروف دارید.
در پایان این حکم عنوان شده که امید است در سایه توجهات حضرت، ولی عصر نجل لله تعالی فرجه الشریف و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (متی) با توجه به اصول عدالت محوری، پاکدستی و فسادستیزی حفظ روحیه انقلابی و جهادی و با سرلوحه قرار دادن و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در تحقق شعار دولت مردمی - ایران قوی موفق و سربلند باشید.

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور سرپرست سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور را منصوب کرد
  • سرپرست سازمان ملی سنجش منصوب شد
  • مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی برگزار شد
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود
  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • نتایج آزمون EPT اعلام شد
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد