Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون علوم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان باید در برنامه‌های علمی و فرهنگی دانشگاه حضور مستمر داشته باشند و مطالبات دانشجویی خود را در چارچوب عقلانیت مطرح کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  به نقل از واحد شیراز، جواد علمائی، معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز گفت: دانشجویان باید در برنامه‌های علمی و فرهنگی دانشگاه حضور مستمر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دانشجویان باید مطالبات دانشجویی خود را در چارچوب عقلانیت مطرح کنند.

علمائی ، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: تمام هم و غم مسئولان دانشگاه باید تکریم و حفظ شأن دانشجو باشد و این امر باید از سوی تمام مسئولان، استادان و کارکنان واحد‌ها و مراکز دانشگاهی سراسر کشور به عنوان یک اصل و برنامه کاری مدنظر قرار گیرد.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشجویان، ولی نعمت ما هستند و باید به همه آنان به چشم یک انسان شریف برخورد شود، اظهار داشت: تمام تلاش و توان خود را بکار بسته‌ایم مراجعات دانشجویی را در دانشگاه به حداقل برسانیم و از لحاظ کیفی هم بر همه امور نظارت همه جانبه داریم.

وی در دیدار با دانشجویان ورودی جدید خاطرنشان کرد: علم نور، چراغ هدایت و ریسمان دو طرفه است. دانشمندان و عالمان گاهی با یک اختراع جان انسان‌ها را نجات می‌دهند و گاهی نیز با ساخت بمب اتم موجب نابودی انسان‌ها می‌شوند.

علمائی با تأکید بر اینکه منابع انسانی عالم و دانشمند بالاترین ثروت کشور است، گفت: این دانشگاه با سابقه ۳۷ ساله از نظر علمی به ثبات رسیده است. در دوره‌ای از دانشگاه قرار داریم که دانشجویان فارغ التحصیل جذب صنعت می‌شوند.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: نسل اول دانشگاه‌ها آموزش محور، نسل دوم پژوهش محور، نسل سوم کارآفرین و نسل چهارم مسأله محور است. دانشگاه آزاد اسلامی بخشی از قوه عاقله کشور است و در مسیر و ریلی قرار گرفته که با شناسایی چالش‌های کشور به دنبال برطرف کردن مشکلات با کمک دانشجویان و استادان است.

در ادامه این دیدار تعدادی از دانشجویان مسائل صنفی، آموزشی و ... را مطرح کردند و علمائی و محمد کاظم کاوه پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و رئیس واحد شیراز به سؤالات و خواسته‌های دانشجویان پاسخ دادند.

همچنین مقرر شد بعضی از مطالبات دانشجویان در هیأت رئیسه واحد شیراز مطرح و تصمیم گیری شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۳۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل قهرمان مسابقات منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد.

مسابقات یک‌روزه بدمینتون کارکنان واعضای هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی منطقه ۳ (گیلان، مازندران، گلستان) با حضور سه تیم از واحد‌های دانشگاهی آمل، قائم‌شهر و بابل به‌صورت تیمی، انفرادی و دوبل دونفره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در بخش تیمی، تیم‌های بابل، قائم‌شهر و آمل به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش انفرادی هم حبیب اصغرپور از واحد علی‌آبادکتول و ایمان قنبری از واحد بابل عناوین نخست و دوم را به دست آوردند و صبا جهانگیر و کمیل محسنی هر دو از واحد آمل به‌طور مشترک سوم شدند.

همچنین در مسابقات رشته تنیس روی میز منطقه ۳ تیم دانشگاه آزاد اسلامی تیم واحد ساری اول شد، واحد جویبار به رتبه دومی رسید و واحد بابل هم سوم شد.

در بخش انفرادی هم محمدرضا قنبری از جویبار عنوان نخست را کسب کرد، شعبانپور از جویبار دوم شد و حسن هادی‌نژاد از واحد بابل و نقی‌پور از واحد ساری به‌طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور