Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این نیروها از ۱۳ مهر به کشور عراق اعزام شده و تا ۴ آبان خدمات دهی می کنند.

علی اعما برنطین ادامه داد: علاوه‌ بر این هم اکنون ۹ پایگاه بین جاده‌ای ثابت و موقت در غرب هرمزگان برای خدمات دهی به زائران عبور کننده از این استان دایر شده که روزانه ۲۲ نفر در این پایگاه‌ها خدمت‌دهی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۲ پست موقت «پست نجات» در روستای «مُلّو» واقع در ۲۰ کیلومتری بندرلنگه و روستای «گلشن» بخش شیبکوه این شهرستان ایجاد شده است.

این مسوول اظهارداشت: جاده‌های استان هرمزگان به دلیل قرار گرفتن در مسیر زائران استان های سیستان و بلوچستان،جنوب کرمان و همچنین کشورهای پاکستان و افغانستان زیربار ترافیک اربعین قرار می‌گیرد که انتظار می‌رود در سالجاری ترددها ۲ برابر بیشتر از سال قبل شود.

وی بیان داشت: سال گذشته افزون بر ۱۸ هزار زائر اربعین در جاده های استان هرمزگان تردد بدون حادثه داشته اند که امید می‌رود بابرنامه ریزی های صورت گرفته امسال نیز حادثه‌ای برای مسافران کربلا رخ ندهد.
۳۲۱۹/۶۰۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان هرمزگان اربعین حسینی جمعیت هلال احمر هرمزگان آمبولانس عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه غروب جمعه در پی تماس یا سامانه امداد و نجات هلال احمر مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود بلافاصله تیمی از امدادگران به محل حادثه اعزام شدند، ابراز داشت: نیروهای امداد و نجات با همکاری اداره محیط زیست پس از سه ساعت تلاش موفق به یافتن این طبیعت گرد شدند.

وی ضمن بیان اینکه امدادگران به محض رسیدن با پیکر بی جان او روبرو شدند، افزود: مرد ۴۰ ساله با سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داده بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه پیکر این فرد به شاهرود انتقال یافت، ابراز داشت: عدم توجه به هشدارهای هواشناسی و نداشتن رعایت نکات ایمنی متأسفانه این حادثه تلخ را برای این هموطن رقم زد.

کد خبر 6096112

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در نیشابور
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم