Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:05:06 GMT

مرکز نیکوکاری شهر کرج افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۴۰۶۹

مرکز نیکوکاری شهر کرج افتتاح شد

به گزارش ایرنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز روز چهارشنبه در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری شهر کرج گفت: در ایام کمک‌رسانی به هم‌وطنان سیل‌زده شاهد جوشش فطری خیر و احسان در کرج بودیم و امیدواریم در افقی روشن در آینده بتوانیم یاری کننده نیازمندان سایر شهرهای استان ‌ها باشیم.

محمد محمدی فرد افزود: تجربه موفق جذب کمک‌های مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری سبب شد تا مرکز نیکوکاری شهر با همکاری شهرداری افتتاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تمام امکانات کمیته امداد با مجموعه شهرداری کرج و مرکز نیکوکاری شهر  برای اشتغال، توانمندسازی محرومان و جهیزیه نوعروسان نیازمند بکارگرفته می شود.

محمدی فرد خاطرنشان کرد: کرج اولین کلان‌شهر کشور است که مرکز نیکوکاری شهر در مجموعه شهرداری راه‌اندازی کرده که نمادی عملی از پذیرش مسئولیت های اجتماعی می باشد که امیدواریم این الگوی موفق در آینده به سایر شهرهای کشور تسری پیدا کند.

اکبرسلیم نژاد رئیس شورای شهر کرج نیز در این مراسم با تشکر از مدیریت شهری کرج در احداث و بهره‌برداری پارک و فضای سبز در مناطق محروم گفت: انتظار داریم با کمک کمیته امداد امام (ره) البرز و مرکز نیکوکاری شهر در دو موضوع مبارزه با مقوله تکدی‌گری و برچیدن آن از چهره شهر و همچنین کمک به بازگشت دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل به علت فقر و محرومیت در مسیر علم‌آموزی گام‌های مؤثری برداشته شود.

بیش از ۳۰ درصد کمک‌های بلاعوض به مددجویان زیرپوشش چترحمایتی کمیته امداد استان البرز توسط نیکوکاران تأمین می‌شود.

در استان البرز ۴۰ مرکز نیکوکاری فعال هستند.

۸۰۲۹/۶۹۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی دستگیری از نیازمندان کمیته امداد امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۴۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کمیته امداد شهر قدس،اردویِ جهادیِ پزشکی برپا کرد. بینایی سنجی، شنوایی سنجی ،غربالگری، پزشک بانوان و مشاوره،از جمله خدمات ارائه شده در این اُردوی جهادی بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی