Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@08:34:25 GMT

آخرین جزییات برگزاری هفته جهانی کارآفرینی

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۴۵۱۵

آخرین جزییات برگزاری هفته جهانی کارآفرینی

در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر در خصوص رشد، توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در کشور، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با همکاری مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر دستگاه‌های اجرایی، سیاست‌گذار و قانون‌گذار علاقه‌مند، در نظر دارد برای ششمین سال متوالی "رویداد هفته جهانی کارآفرینی" را برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته جهانی کارآفرینی (GEW) به عنوان بزرگترین رویداد هماهنگ با هدف ترویج و توسعه کارآفرینی هر ساله در سراسر جهان در بازه زمانی ۲۷ آبان تا ۴ آذر برگزار می‌شود.

در این رویداد با هدف کمک به کارآفرینان بالقوه برای ورود به عرصه کارآفرینی تلاش می‌شود نسل جدیدی از کارآفرینان به راه‌اندازی کسب‌وکار تشویق شده و کسب‌وکار خود را آغاز کنند.

رویداد هفته جهانی کارآفرینی سکویی برای توسعه ارتباطات و همکاری‌های پیوسته تمامی نقش‌آفرینان عرصه کارآفرینی است تا از این طریق زیست‌بوم کارآفرینی و اکوسیستم مناسب در کشور ایجاد و در سطح ملی و جهانی تقویت شود.

برگزاری رویداد استارتاپی صنایع و خدمات نوآور، برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای تخصصی کسب‌وکار و کارآفرینی،نشست‌های تخصصی با مدیران و کارآفرینان کشور، کارآفرینی اجتماعی، تور علمی - آموزشی به منظور بازدید از کارخانه‌ها، پارک علم و فناوری، استارتاپ‌ها، نمایش فیلم‌های کسب و کار برپایی نمایشگاه کسب و کار ازجمله برنامه‌های این رویداد بزرگ به شمار می‌رود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایتwww.gewiran.com مراجعه و یا با دبیرخانه رویداد به شماره ۸۶۰۹۳۶۲۱-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

به گزارش ایسنا، هفته جهانی کارآفرینی فرصتی است که میلیون ها نفر از جوانان در سراسر دنیا به حرکت شتابان کارآفرینی متصل شوند و در این حرکت ایده‌های جدید برای بهتر انجام دادن کارها و ایجاد مشاغل جدید را مطرح کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کارآفرینی توسعه کارآفرینی عرصه کار آفرینی کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت

دبیر رویداد «الف‌تا» از پخش مستندهای مدارس برگزیده اولین رویداد الف‌تا در رسانه ملی طی هفته معلم خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، علی پارسانیا اظهار کرد: دبیرخانه دائمی رویداد الف‌تا اقدام به تولید مستندهای کوتاه سه دقیقه‌ای از مدارس برتر اولین رویداد الف‌تا کرده است که در هفته معلم از طریق رسانه ملی و رسانه‌های جمعی وزارت آموزش و پرورش منتشر می‌شود.

وی با تأکید بر نقش فعالیت‌های هنری و رسانه‌ای برای روایت اقدامات تحولی معلمان و مدارس سراسر کشور افزود: یکی از رویکردهای مهم رویداد الف‌تا، بهره‌مندی از هنر، ادبیات و رسانه برای روایت و به‌اشتراک‌گذاری تجربیات برتر و الهام‌بخش است، در همین راستا، حدود

۳۰ مستند کوتاه سه دقیقه‌ای از مدارس برتر نخستین رویداد الف‌تا تولید شده است که در هفته معلم از طریق رسانه ملی و رسانه‌های جمعی وزارت آموزش و پرورش منتشر می‌شود.

دبیر رویداد الف‌تا در پایان پیرامون دومین رویداد الف‌تا تصریح کرد: در دومین رویداد الف‌تا نیز همه معلمان و عوامل آموزشی و تربیتی مدارس فرصت دارند تا بیست اردیبهشت تجربیات خلاقانه و نوآورانه خود را در وبگاه رویداد به ثبت برسانند.

کد خبر 749353

دیگر خبرها

  • لزوم شکل‌گیری دبیرخانه دائمی رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان/ برگزاری ره‌آورد فناورانه
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • رویداد بزرگ دشت غذا در تهران برگزار شد
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کارگر و عقیدتی سیاسی سپاه
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان