Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@17:18:25 GMT

«باسلام» تنها فینالیست ایرانی در جیتکس ۲۰۱۹

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۵۲۲۳

«باسلام» تنها فینالیست ایرانی در جیتکس ۲۰۱۹

باسلام، بازار آنلاین کسب‌وکارهای خانگی و محلی، تنها نامزد ایرانی راه یافته به مرحله‌ی نهایی مسابقه‌ی سوپرنوا در بخش «Gitex Future Stars» شد(جیتکس ۲۰۱۹).

به گزارش ایسنا بنابراعلام باسلام، بازار آنلاین کسب‌وکارهای خانگی و محلی،  پرچم ایران را در فینال رقابت‌های جیتکس بالا برد!

جیتکس چیست؟

نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس به عنوان بزرگترین رویداد فناوری خاورمیانه، آفریقا و آسیای جنوبی، از سال ۱۹۸۱ میلادی هر ساله در کشور امارات متحده عربی برگزار می‌شود و هم‌اکنون یکی از تأثیرگذارترین و معتبرترین رویدادهای مرتبط با فناوری روز دنیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هر ساله نمایندگانی از کشورهای مختلف جهان از قاره‌های آسیا، اروپا، آمریکا و آفریقا در نمایشگاه جهانی جیتکس به ارائه آخرین محصولات و دستاوردهای خود می‌پردازند. محصولات ارائه شده در جیتکس در زمینه‌های گوناگون نظیر مراکز داده، وسایل هوایی بدون سرنشین (پهپاد)، چاپ سه بعدی، ربات‌ها، تکنولوژی صوتی، لوازم جانبی، بازی‌های رایانه‌ای، سخت‌افزار و نرم‌افزار، خدمات اینترنت، خدمات فناوری و لپ تاپ هستند. از دیگر مزایای نمایشگاه جی‌تکس می‌توان به ایجاد ارتباطات قوی و مؤثر در صنعت ICT اشاره کرد.

باسلام، بازار آنلاین کسب‌وکارهای خانگی و محلی، تنها نامزد ایرانی راه یافته به مرحله‌ی نهایی مسابقه‌ی سوپرنوا در بخش «Gitex-Future-Stars» گردید.

«باسلام» تنها فینالیست ایرانی در جیتکس ۲۰۱۹

سی و نهمین هفته‌ی تکنولوژی جیتکس که از ۶ تا ۱۰ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۴ تا ۱۸ مهر ۹۸) در شهر دوبی در حال برگزاری‌ست، میزبان بیش از ۷۵۰ استارتاپ از بیش از ۷۵ کشور جهان است.
یکی از بخش‌های این رویداد بزرگ تحت عنوان «ستارگان آینده‌ی جیتکس» یا «Gitex-Future-Stars» مدعیان فراوانی از سراسر جهان دارد که برای دستیابی به عنوان کسب‌وکار برتر جهان در «مسابقه‌ی سوپرنوا» با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

«باسلام»  پس از طی کردن مراحل مقدماتی و ارائه‌ی مفصل درباره‌ی پلتفرم خود و ظرفیت‌های فراوانش در حضور داوران بین‌المللی، موفق شد به عنوان تنها کسب‌وکار ایرانی به مرحله‌ی نهایی رقابت‌های سوپرنوا راه پیدا کند.  
 این مجموعه که با شعار  «Basalam: Where the World Becomes a Local Market» در جیتکس شرکت کرده، موفق شده پرچم ایران را در کنار فینالیست‌های بزرگی از کشورهای آمریکا، انگلیس، بلژیک، آلمان، پرتغال، ایتالیا، ژاپن، کره، سنگاپور، اسپانیا، نیجریه، عربستان، عمان به اهتزاز در بیاورد.

ما این موفقیت بزرگ را مدیونِ اعتماد مردم و غرفه‌داران خوب باسلام هستیم که از روز نخست پا به پای ما قدم برداشته و برای پیشرفت کسب‌وکارهای خانگی و محلی تلاش کرده‌اند.

«تیم باسلام»

محمدرضا آقایا، مدیرعامل باسلام، در جیتکس ۲۰۱۹
«باسلام» پس از طی کردن مراحل مقدماتی و ارائه‌ی مفصل درباره‌ی پلتفرم خود و ظرفیت‌های فراوانش در حضور داوران بین‌المللی، موفق شد به عنوان تنها کسب‌وکار ایرانی به مرحله‌ی نهایی رقابت‌های سوپرنوا راه پیدا کند.

باسلام کجاست؟

باسلام یک بازار آنلاین برای خرید و فروش مستقیم محصولات خانگی و محلی و یک محیط اجتماعی جذاب برای گفتگو پیرامون اتفاقات بازار است. شما در باسلام می‌توانید:

رایگان ثبت‌نام کنید و با فروش اینترنتی محصولات‌تان کسب‌وکار خود را رونق دهید.

محصولات مورد علاقه‌تان را جستجو کنید، کیفیت‌ها را مقایسه نمایید و از بین هزاران فروشنده، بهترین‌ها را برای خرید انتخاب کنید.

نظرات، علاقمندی‌ها، قصه‌ی کسب‌وکار، تجربیات خرید و فروش و حتی تبلیغ محصولات خود را به صورت مطلب در سایت منتشر کنید و با دنبال‌کنندگان و دوستان‌تان به اشتراک بگذارید. (برای آشنایی بیشتر با این قابلیت این مطلب را بخوانید.)

به طور مستقیم با آدم‌هایی شبیه به خودتان گفتگو کنید و برای سوالات‌تان پاسخ مناسب بگیرید.

از پشتیبانی گرم تیم باسلام و همدلی دوستان‌تان برخوردار شوید.

و هزاران اتفاق جذاب و شگفت‌انگیز دیگر که باید خودتان بیایید و تجربه کنید.
 

https://basalam.com/blog/باسلام-تنها-فینالیست-ایرانی-در-جیتکس/

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استارت آپ ها نمایشگاه جیتکس 2017 مسابقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت‌های صادراتی محصولات صنایع غذایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، طبق اعلام وزارت جهاد کشاورزی، حضور در نمایشگاه‌ها و اعزام و پذیرش هیئت های تجاری در زمینه محصولات صنایع غذایی در کشورهای روسیه، چین، هندوستان، پاکستان، اندونزی و قزاقستان در دستور کار است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • فرصت‌های صادراتی محصولات صنایع غذایی
  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • چین اولین مقصد صادرات کالاهای ایرانی/ باید بازار چین را بشناسیم
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی