Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پیش فروش بلیت این نمایش از روز جمعه، ١٩ مهرماه آغاز مى شود و بهزاد عمرانى، خواننده گروه بمرانى و سیاوش صفاریان پور، مجرى و کارگردان تلویزیون با بازى در این اثر وارد عرصه بازیگرى مى شوند.

بهزاد عمرانى، خواننده گروه بمرانى، آلبوم هاى موفقى مثل «مخرج مشترک» و «گذشتن و رفتن و پیوستن» را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاوش صفاریان پور نیز پیش از این مجرى و کارگردان برنامه تلویزیونى پر مخاطب «آسمان شب» بوده است.

هانا کامکار، نیکى مظفرى، سام کبودوند، جواد مولانیا و المیرا دهقانى، پنج بازیگر دیگر این نمایش اجتماعى و روانشناسانه هستند که تمام بازى در پرفروش‌ترین تئاترهاى سال هاى اخیر را به عهده داشته اند.

هانا کامکار در سال هاى گذشته بازیگرى در نمایش هاى پرفروش کارگردان هاى مهمى چون محمد رحمانیان، پرى صابرى و کیومرث مرادى را به عهده داشته است. او در سال ٩٣ براى بازى و خوانندگى در نمایش پرفروش «موسیقی-نمایش ترانه‌های محلی» به کارگردانی محمد رحمانیان، مدالیون و لوح بازیگر زن برگزیده سال ۱۳۹۳ را کسب کرده است.

جواد مولانیا نیز سال گذشته در تالار حافظ کارگردانى و بازیگرى نمایش پرفروش «آمادئوس» (زندگى موتزارت) را به عهده داشت و نمایش «هوراشیو» با بازیگرى او در فروردین امسال رکورد فروش نمایش هاى عمارت نوفل لوشاتو را شکست.

سام کبودوند نیز که بازیگرى در آثار کارگردان هاى مطرح تئاتر مثل حمید آذرنگ و علیرضا کوشک جلالى را به عهده داشته، اخیرا با نمایش هاى تحسین شده و پرفروش «بانوى آواز خوان» اثر علیرضا کوشک جلالی و «وقتى خروس غلط مى خواند» اثر علی شمس، روى صحنه بوده است.

نیکى مظفرى نیز که از سال ٩١ در تئاتر با کارگردانان مهمى چون «حسین پاکدل»، «ایوب آقاخانى» و «هادى مرزبان» همکارى داشته، اخیرا به همراه «فرمان فتحعلیان»، در نمایش پر فروش «قدم زدن با اسب» اثر مسعود شاه محمدى ایفاى نقش کرده است.

المیرا دهقانى، جوان‌ترین بازیگر این نمایش نیز همکارى با کارگردان هاى مهم تئاتر مثل محمد یعقوبی، رضا ثروتی و همایون غنی‌زاده را در کارنامه خود دارد.

داود بنى اردلان، کارگردان این اثر نیز کارگردانى نمایش هاى موفق و پروفروش «دوباره اون آهنگو بزن سام» نوشته وودى آلن و «مکاشفات شخصى ٢» را به عهده داشته است. این کارگردان تئاتر حالا در تجربه اى متفاوت نمایش‌نامه «نیمه تاریک ماه» را بر اساس فیلمنامه فیلم ایتالیایى «غریبه هاى کامل» اثر پائولو جنووس به نگارش در آورده تا از ٢٤ مهر ماه در سالن حافظ روى صحنه ببرد.

عوامل دیگر نمایش «نیمه تاریک ماه» عبارتند از دستیار اول کارگردان: ایمان یزدى، مجرى طرح: لیلا جعفرى، مدیر تولید: نیما محبى، مدیر صحنه: علیرضا ملک محمودى، طراح لباس: ندا سرمه، مجری دکور: موسسه تخصصی و طراحی و ساخت کِوازینگو، طراح صحنه: پریشاد مستوفى، موسیقى: عرفان فرشى زاده، مدیر رسانه و مشاور تبلیغات: فرنوش آباء، عکاس: شیرین جهان زاده، فیلمبردارى پشت صحنه:پن استودیو، گرافیست: نیما فراهانى، گرافیست مجازى: شایان بابایى.

این نمایش از ٢٤ مهرماه هر شب ساعت ٢٠:٣٠ در تالار حافظ روى صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تئاتر کارگردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش ترین تئاترهای دولتی کدام اند؟

به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر‌های نمایشی، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های مجموعه تئاترشهر، تالار هنر و همچنین تماشاخانه سنگلج تا پایان روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش صدای ایران از ایسنا،نمایش «گالیله» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور که از ۲۹ فروردین در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ مخاطب و قیمت بلیت۳۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع ۱۳ اجرا و میزبانی از ۵ هزار و ۳۱۷ مخاطب (با احتساب بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) توانست به فروشی معادل ۱ میلیارد و ۲۳۸ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «روال عادی» به کارگردانی کیارش رُست که اجرای خود را از ۳۰ فروردین در تالار چهارسو، با ظرفیت۱۳۲ نفر و قیمت بلیت۱۸۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۱۳ اجرا و میزبانی از ۸۴۱ مخاطب توانست به فروشی معادل ۱۱۵ میلیون و ۹۷۴ هزار تومان برسد.

نمایش «توقف اتانازی» به کارگردانی محمدرضا عطایی فر که اجرای خود را از ۲۳ فروردین در تالار چهارسو با ظرفیت۱۳۲ نفر و قیمت بلیت۱۸۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۱۹ اجرا و میزبانی از ۱ هزار و ۳۵۲ مخاطب، توانست به فروشی معادل ۱۸۳ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «آن بُرد» به کارگردانی مهدی زندیه و آیدین تمبرچی نیز که اجرای خود را از ۲۳ فروردین در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت۱۷۰ هزار تومان آغاز کرده است، با ۲۱ اجرا و میزبانی از ۱ هزار و ۸۰۵ مخاطب، فروشی معادل ۲۷۳ میلیون۵۸۱ هزار تومان داشته است.

نمایش «پس از» به کارگردانی مرتضی کوهی نیز که اجرای خود را از ۲۳ فروردین در تالار قشقایی، با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت۱۴۰ هزار تومان آغاز کرده است، با ۱۹ اجرا و میزبانی از ۱ هزار و ۶۴۲ مخاطب به فروشی معادل ۱۹۱ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «آبی گونه» به کارگردانی کاوه مهدوی که از ۲۳ فروردین در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت۱۵۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع ۱۹ اجرا و میزبانی از ۶۶۴ مخاطب به فروشی معادل ۶۸ میلیون و ۶۵۵ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «کان لم یکن» به کارگردانی سید علی موسویان که از ۲۶ فروردین در تالار سایه با ظرفیت صندلی۷۲ نفر و قیمت بلیت۱۵۰ هزارتومان روی صحنه رفته است، با ۱۷ اجرا، ۴۶۷ مخاطب جذب کرده و به فروشی معادل ۴۴ میلیون و ۴ هزار تومان دست یافته است.

نمایش «نظام ابن عربی» به کارگردانی یاسمین عباسی که از ۲ اردیبهشت‌ماه در کارگاه نمایش با ظرفیت صندلی ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزارتومان به صحنه رفته است، با ۱۱ اجرا میزبان ۲۲۲ مخاطب بوده و به فروش ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.

 
در تماشاخانه سنگلج، نمایش «سلطان عمرا بمیرد» به کارگردانی محمدجواد کبودرآهنگی که از ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳به صحنه رفته است، نهمین اجرای خود را پشت سر گذاشت و در مجموع، میزبان ۴۳۱ تماشاگر بوده است. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، میهمان و تخفیف دار با بلیت ۱۰۰ هزار تومانی و ظرفیت سالن۲۳۶ نفری، مبلغ ۷ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان فروخته است.

همچنین نمایش «جادوی شهرزاد» به کارگردانی احمد دهقان نیز که اجرای خود را از ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ آغاز کرده است؛ با ۴ اجرا توانسته است ۲۰۴ تماشاگر را به تماشاخانه سنگلج جلب کند. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، میهمان و تخفیف دار با بلیت ۸۰ هزار تومانی و ظرفیت سالن۲۳۶ نفری، توانسته مبلغ ۷ میلیون و ۲۱۶ هزار تومان بفروشد.

در تالار هنر، نمایش «انگشتر اسرارآمیز» به کارگردانی میثم یوسفی که از ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳در سالنی با ظرفیت ۲۴۴ نفری به صحنه رفته است، با ۱۱ اجرا و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان، توانست ۱ هزار و ۱۰۰ تماشاگر را جلب کند و به فروش ۷۱ میلیون و ۱۸۱ هزار تومان دست پیدا کند. 

همچنین نمایش «آکادمی پرندگان» به کارگردانی حسین مزینانی که از ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۳در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۴ نفری به صحنه رفته است، با ۲۱ اجرا و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان، توانسته ۱ هزار و ۱۳۲ تماشاگر را جلب کند و به فروش ۷۸ میلیون و ۴۶۸ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایشنامه «پینوکیو» به کارگردانی داود زارع که ۷، ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۴ نفری خوانده شد، با ۳ اجرا و قیمت بلیت ۸۰ هزارتومان، توانست ۶۷۵ تماشاگر را به سالن جلب کند و به فروش ۵۵ میلیون و ۸۸ هزار تومانی برسد.

دیگر خبرها

  • عمارت نوفل لوشاتو میزبان چه نمایش‌هایی است؟/ تاریخ فرهنگ و هنر ایران، مدیون کیمیایی است
  • جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد
  • پرفروش ترین تئاترهای دولتی کدام اند؟
  • چین برای اولین بار کاوشگری به نیمه تاریک ماه فرستاد + فیلم
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • استایل و پوشش متفاوت بازیگران زن در پشت‌صحنه یک تئاتر | تصویر
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • ببینید | نیمه تاریک ماه
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی