Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، جمال بلماضی، سرمربی موفق الجزایر بدون اشاره به نام بازیکن و باشگاه مشخصی به تمرینات آماتور این باشگاه پرداخت و اعلام کرد از این موضوع بسیار متعجب شده است. به نقل از DZfoot؛ سرمربی الجزایر گفت: به اسمی اشاره نمی کنم اما با یکی از بازیکنانم که اتفاقا بازیکن مهمی است، صحبت کردم؛ او در مورد نحوه تمرینات باشگاه خود با من حرف زد؛ باشگاه بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از این حد از تمرینات آماتور و مبتدیانه شوکه شدم.
بسیاری از وبسایت های نزدیک به میلان، این اظهارات بلماضی را پوشش دادند و بر این باور هستند که منظور سرمربی الجزایر، اسماعیل بن ناصر و باشگاه میلان است. وی همچنین در مورد عدم دعوت از فوزی غلام گفت: بارها سعی کردم به او کمک کنم اما پاسخ مثبتی دریافت نکردم. هیچ گونه مشکل شخصی با وی ندارم و این موضوع (عدم دعوت از غلام) به نفع تیم است.

- مدافع 26 ساله و فرانسوی رئال مادرید قصد دارد از رابطه خوب خود با ام باپه استفاده کرده و او را برای انتقال به سانتیاگو برنابئو متقاعد کند. به گزارش مارکا، واران طی مصاحبه ای که با Onda Cero داشت، گفت: همیشه ام باپه را در تیم خود می خواستم. اگر روزی از من بپرسد، تنها چیزهای خوب در مورد رئال مادرید خواهم گفت.
واران در مورد هم تیمی خود، کریم بنزما که امسال طی 8 بازی 6 گل به ثمر رسانده نیز گفت: او در میان 5 مهاجم برتر جهان قرار دارد.
رئال مادرید امسال در 8 بازی لالیگا، 8 گل دریافت کرده و در دو بازی لیگ قهرمانان هم 5 گل خورده دارند، اما واران مدافعان را مقصر نمی داند: مقصر گل خوردن ها فقط مدافعان نیستند، بلکه چیزی است که به کل تیم مربوط می شود. در بازی های اخیر بهتر شده ایم، اما مسئله فراتر از کمبود وقت استراحت است، و مشکل این است که باید در طول کل بازی سطح خود را حفظ کنیم. باید با تمام توان خود رقابت کنیم، چیز بیشتری وجود ندارد.

- ترنت الکساندر آرنولد به خاطر رسیدن به جایگاهی بالا در ترکیب ثابت لیورپول و همچنین تیم ملی انگلیس، سپاسگزار یورگن کلوپ است. به گزارش اسکای، الکساندر آرنولد دو هفته پس از تولد هجدگی سالگی خود، در اکتبر 2016 برای اولین بار توسط کلوپ در تیم اصلی لیورپول به کار گرفته شد و از آن پس، 97 بار برای قرمزها به میدان رفته است. او در ژوئن گذشته به ترکیب تیم ملی انگلیس راه یافت و عضوی از تیمی بود که تا نیمه نهایی جام جهانی 2018 پیش رفت. زمانی که از این بازیکن سوال شد چه میزان از پیشرفتش را مدیون سرمربی آلمانی قرمزها است، گفت: واقعا همه چیز را. چه کسی می‌داند در غیاب او چه اتفاقی می‌افتاد؟ او کسی است که بیشترین فرصت را در اختیارم گذاشت؛ حتی بیشتر از آنچه که می‌توانستم تقاضایش را داشته باشم. او اعتماد و اطمینان زیادی به من کرد و من تلاش کردم هر بار جواب اعتمادش را بدهم.  
کلوپ به تازگی چهارمین سال حضورش در لیورپول را جشن گرفت و مدافع راست تیم می‌گوید باور او نسبت به جوانان از همان ابتدا مشخص بود. همان چند هفته ابتدایی به آکادمی آمد و بازی جوانان تیم را نظاره‌گر بود. این کمی ایمان ما را بالاتر برد و پیامی مبنی بر قصد او برای استفاده از جوانان مخابره کرد. او در این چهار سال نشان داد که به جوانان فرصت داده است و طبیعتا من هم یکی از آن‌ها بوده‌ام. خیلی از مربی ممنونم و امیدوارم چهار سال موفقیت آمیز دیگر در پیش باشد.

- خوان ماتا می‌گوید رسیدن به جمع چهار تیم برتر لیگ، هیچگاه تا این اندازه برای منچستریونایتد سخت نبوده است. اسکای گزارش می‌دهد: پس از کسب تنها 9 امتیاز از 8 بازی ابتدایی در فصل 20-2019 لیگ برتر، شیاطین سرخ هم اکنون در رده دوازدهم جدول رده بندی حضور دارند. هافبک اسپانیایی تیم در خصوص وضع کنونی گفته است: فکر می‌کنم هر باشگاهی در حال پیشرفت است و باشگاه‌هایی مثل لستر خوب یارگیری کرده‌اند. آن‌ها بازیکنان خیلی خوبی در اختیار دارند که می‌توانند آن‌ها را به سطح بالاتری برسانند. مدت زیادی از قهرمانی لستر در لیگ نمی‌گذرد، پس آن‌ها از نیازمندی‌ها برای قهرمانی آگاهی دارند. حالا فوتبال بیشتر دشوار شده است چون هر باشگاهی رشد بیشتری دارد و بنابراین فضا رقابتی‌تر شده است و هر باشگاهی می‌تواند بازیکنان خوبی به خدمت بگیرد. به همین خاطر برای رسیدن به اهداف خود، باید تلاش کنید تا هر فصل بهتر شوید.  
یکی از کاستی‌های یونایتد در این مدت، غیبت پل پوگبا بوده است. ماتا می‌گوید غیبت این بازیکن که این روزها روند ریکاوری خود از آسیب دیدگی مچ پا را در دوبی سپری می‌کند، می‌تواند برای هر تیمی محسوس باشد. پل به واقع انسان خوبی است. او نگاه مثبتی نسبت به فوتبال و زندگی دارد. حالا مصدوم است ولی نگرش خوبی دارد. او هافبکی است که بارها در موردش صحبت کرده‌ام؛ پل بازیکنی بسیار کامل است. او می‌تواند برای هر باشگاهی مهم باشد و برای ما هم همین طور است.  
یکی از نکات مثبت این فصل در یونایتد، میدان دادن به جوانان بوده است و ماتا کمک کردن به آن‌ها برای جا افتادن در تیم بزرگسالان را وظیفه با تجربه‌ترهای تیم می‌داند.
بازیکنان جوانی در حال انتقال به تیم اصلی هستند و گاهی من خودم را در آن‌ها می‌بینم. یادم می‌آید در 18-19 سالگی در والنسیا، مشکلاتی داشتم چون در ابتدا چندان بازی نمی‌کردم اما بازیکنان بزرگ‌تری بودند که به من کمک می‌کردند و این کاری است که به نظرم با تجربه‌تر‌ها باید انجام بدهند. امید است سال‌های زیادی برای رشد کردن و لذت بردن از فوتبال در این باشگاه پیش رو داشته باشند و ما مسن‌ترها برای کمک کردن به آن‌ها اینجا هستیم.

- الکساندر نوبل، دروازه بان جوان باشگاه شالکه مد نظر بایرن مونیخ است. حتی گفته می شود دروازه بان جوان نمی خواهد قراردادش را با شالکه تمدید کند تا راهی بایرن مونیخ شود. به گزارش اشپورت بیلد، شالکه در تلاش است تا قرارداد نوبل را تا سال 2024 تمدید کند و بند آزادسازی بین 10 تا 20 میلیون یورو که در تابستان سال 2021 فعال می شود را در قرارداد جدید وی بگنجاند.  بایرن مونیخ می خواهد قبل از تمدید قرارداد، نوبل را به صورت بازیکن آزاد در تابستان آینده به خدمت بگیرد. در واقع اشپورت بیلد معتقد است نوبل با بایرن مونیخ برای انتقال در تابستان آینده به توافق رسیده است. چند باشگاه اروپایی دیگر به دروازه بان جوان علاقه نشان داده اند ولی او ترجیح می دهد در آلمان به کارش ادامه دهد. گفته می شود نوبل پیشنهاد لایپزیش را رد کرده است.

- بعد از اخراج مارکو جامپائولو از میلان، استفانو پیولی هدایت روسونری را برعهده گرفت. سرمربی اسبق لاتزیو، اینتر و فیورنتینا، در مراسم معارفه خود پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد که این مصاحبه را به نقل از سایت رسمی باشگاه میلان، می خوانید. شور و شوق زیادی دارم. میلان باشگاه بزرگی است و میان باپرستیژترین باشگاه های جهان قرار دارد. با شور و عقیده برای تلاش زیاد ،می توانیم موفق شویم چون تیم بسیاری خوبی داریم و بازیکنان با کیفیت زیادی در ترکیب حضور دارند. البته حضور مدیریت که به من اعتماد نشان داد هم اهمیت زیادی دارد. به هواداران و اعتراضشان احترام می گذارم زیرا آن ها حق اعتراض دارند. حتی این وضعیت بیشتر به من انگیزه می دهد. باید بیشتر تلاش کنیم و بیشتر روی ذهنیت کار کنیم. 10 روز مهم در پیش رو داریم.
ادامه راه جامپائولو؟ مارکو مربی بسیار خوبی است اما ایده های ما باهم تفاوت دارند. باید هرچه زودتر ایده هایم را به تیم تزریق کنم. مارکو در تیم خوب کار کرد و این مهم است. دوست دارم سبکی را بازی کنیم که باعث رضایت بازیکنان می شود. دوست دارم این سه فاکتور را به تیم اضافه کنم: شجاعت، داشتن ایده و جدیت. اینتری بودن من؟ در فضای مجازی حضور ندارم اما همه آزادند هرچه می خواهند بگویند. گرچه ترجیح می دهم رو در روی من قرار گیرند و حرف بزنند. گذشته، گذشته است. آن روزها بچه بودم و حالا مردی بالغ و طاس هستم! من مردی حرفه ای هستم که دوست دارد موفق شود. ما میلان هستیم و مثل میلان خواهیم جنگید تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. هواداران میلان انتظارات بالایی دارند و این وظیفه ماست که ان انتظارات را عملی کنیم.  
این فصل تمام بازی های میلان را تماشا کرده ام. دوست دارم بازیکنان نهایت تلاششان را به کار بگیرند. من از بازیکنان انتظار زیادی دارم. به هیچ وجه نمی توانم عدم جاه طلبی و مصنوعی بودن را تحمل کنم. زمان می تواند هم دوست ما باشد هم دشمن ما. باید بجنگیم تا به لیگ قهرمانان اروپا برویم. کریستوف پیونتک در محوطه جریمه بازیکن بسیار موثری است. هرچه در محوطه جریمه از این دست بازیکنان داشته باشیم، همانقدر موفق خواهیم بود. پاکتا به عنوان وینگر هم توانایی های زیادی دارد. در کل به عنوان هافبک، فکر کنم بازیکن بهتری است. از تمام بازیکنان تیم خوشم می آید. لیائو پتانسیل بسیار زیادی دارد. فکر می کنم می توانیم پتانسیل او را در بالاترین حد شکوفا کنیم. البته بازیکنان هم باید تلاش کنند.  

- تقریبا تمام رسانه های آلمان گزارش داده اند که توماس مولر از شرایطش در بایرن مونیخ راضی نیست، اما در مورد آینده بازیکن، اختلاف نظر وجود دارد. نشریه بیلد در شماره جدید خود اعلام کرد که توماس مولر به حدی از شرایطش در بایرن مونیخ ناراضی است که برای فصل نقل و انتقالات زمستانی، از باشگاه درخواست خواهد کرد که با فروشش موافقت کنند. کریستین فالک، خبرنگار موثق و نزدیک به بایرن مونیخ می گوید مولر می خواهد در ژانویه تیم را ترک کند. توماس که در روز شنبه برای پنجمین بار پیاپی نیمکت نشین بود، حس می کند در بایرن مونیخ به اندازه کافی مورد توجه قرار نمی گیرد و برای اولین بار، احتمال جدایی از بایرن را بررسی کرده است. مولر تا سال 2021 با بایرن مونیخ قرارداد دارد و پیش از این کمتر کسی فکر می کرد که وی زودتر از موعد، از تیم جدا شود. توماس مولر متوجه شده که تنها یه گزینه اضطراری برای نیکو کواچ است و به همین دلیل علاقه ای ندارد این نقش را قبول کند.
در تابستان گذشته، اینتر علاقه مند بود که بازیکن را به خدمت بگیرد. در سال 2018، لیورپول و آرسنال وضعیت وی را بررسی کردند. در سال 2015، فن خال قصد داشت توماس مولر را به منچستریونایتد ببرد. در تمام این سال‌ها، مولر هرگز قصد جدایی از تیم را نداشت، زیرا حس می کرد که در بایرن مونیخ، قدردان او هستند. او دیگر چنین حسی ندارد و شاید آینده اش در هفته های آتی تغییر کند. سایر نشریات آلمان هم داستان نارضایتی توماس مولر از شرایطش در تیم را تایید می کنند اما اسکای در آلمان این بازیکن قصد ندارد در ژانویه تیم را ترک کند. مارک بیرنبک می گوید توماس مولر بازیکنی نیست که در نیم فصل، تیم را ترک کند اما ناراحتی او از شرایط، صحت دارد.

- وینگر فرانسوی بارسلونا دو جلسه محروم شد. عثمان دمبله که در جریان بازی بارسلونا با سویا به دلیل درگیری لفظی با داور از زمین بازی اخراج شد حالا توسط کمیته انضباطی به مدت 2 جلسه از همراهی تیمش محروم شده است. دمبله که پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتش به تازگی به میادین بازگشته بود بدین ترتیب بازی بارسا با ایبار و رئال مادرید در لالیگا را از دست می دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مولر بایرن مونیخ واران امباپه رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)

ستاره فرانسوی برای سکونت در مادرید به اندازه «خرید 15 آپارتمان در تهران هزینه کرد».

به گزارش فارس، کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی خانه مجلل سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال را در شهر مادرید به ارزش 18.5 میلیون یورو(بیش از 1200میلیارد تومان) خریداری کرد.

گران ترین فوتبالیست دنیا با ارزش 180 میلیون یورو برای خرید این قصر مجلل به اندازه خرید 15 آپارتمان 100 متری در داخل تهران(با میانگین متری 81 میلیون تومان) هزینه کرد.

کیلیان امباپه زمستان گذشته تمام توافقات لازم با مدیران باشگاه رئال را انجام داده تا در تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال شود.

قرارداد بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن با رئال مادرید 5 ساله خواهد بود و دستمزد کاپیتان تیم ملی فرانسه در برنابئو سالیانه 20 میلیون یورو است.

بر اساس گزارش نشریه مارکا، امباپه برای خرید این خانه مجلل با سرخیو راموس همبازی اش ماه ها مذاکره کرد و در نهایت به توافق نهایی رسیدند و این قصر «جزو 10 خانه گران قیمت شهر مادرید» به شمار می آید.

رسانه مادریدی گزارش می‌دهد که این قصر بزرگ مجهز به زمین تمرین، استخر و تمام امکانات ورزشی و موقعیتی نزدیک به زمین تمرین رئال قرار دارد تا ستاره فرانسوی به راحتی در تمرینات حضور پیدا کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مارچینیاک بازی برگشت رئال - بایرن را سوت می‌زند
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • با اعلام رسمی بایرن مونیخ؛ رافائل گریرو بازی حساس با رئال مادرید را از دست داد
  • حکومت نظامی توخل در بایرن مونیخ
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • بدبیاری بایرن مونیخ؛ احتمال بالای غیبت رافائل گریرو در بازی مقابل رئال مادرید
  • (ویدئو) خلاصه بازی اشتوتگارت ۳ - ۱ بایرن مونیخ؛ افتضاح قبل از بازی با رئال مادرید
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)