Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@20:53:30 GMT

طرح جامع سلامت استان اردبیل تدوین شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۵۷۷۲

طرح جامع سلامت استان اردبیل تدوین شد

به گزارش ایرنا ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل روز چهارشنبه در این جلسه گفت: طرح جامع سلامت استان در ۶ اولویت اصلی استان توسط دانشگاه علوم پزشکی استان مطالعه و تدوین شده است.
بهروز ندایی تصریح کرد: بیماری‌های غیرواگیر با تاکید بر بیماری‌های قلبی ، عروقی و سرطان، کاهش حوادث و سوانح جاده‌ای ، افزایش سرمایه اجتماعی و شادکامی اجتماعی ،کاهش خشونت ، خودکشی و کنترل مصرف دخانیات محورهای طرح جامع سلامت استان می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: طرح جامع سلامت استان در سه حیطه جسمانی، محیطی و روانی عملیاتی می‌شود و بیش از ۲۵ دستگاه اجرایی در عملیاتی کردن طرح جامع سلامت استان مشارکت می‌کنند.
ندایی گفت: طرح جامع سلامت استان پس از تایید نهایی به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ می‌شود.
در این جلسه گزارشی از بررسی دانشگاه علوم پزشکی در خصوص سلامت میوه و محصولات کشاورزی ارائه شد.
بر اساس این گزارش‌ها محصولات کشاورزی و میوه‌های باغات استان اردبیل عاری از فلزات سنگین و سموم تشخیص داده شده‌اند.

۳۰۰۶/۶۰۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت فرهنگی بهداشت و درمان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۵۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است

رضا قاسمیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات اهمیتی کمتر از مرحله اول ندارد و منتخب شمال استان اردبیل باید با بیشترین رای و اعتماد مردمی راهی بهارستان شود.

وی خاطرنشان کرد: شور و نشاط انتخاباتی شهرهای شمال استان اردبیل را فراگرفته و تا ۲۰ اردیبهشت ماه فضای تبلیغاتی انگیزه بیشتری را برای مشارکت بالای مردم فراهم می آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ۲۲ اردیبهشت تکلیف هفتمین بهارستان نشین استان اردبیل مشخص خواهد شد تا با وحدت و همگرایی نمایندگان مسیر توسعه استان اردبیل شتاب بیشتری به خود بگیرد.

قاسمیان افزود: تمام تمهیدات برای برگزاری باشکوه انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه در تک حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز فراهم شده تا در ۲۷۶ شعبه مردم این شهرها از بین دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم منتخب خود را برگزینند.

وی ادامه داد: پخش مناظره ها از امشب و برنامه تبلیغی کاندیداها از شبکه سبلان فرصتی را فراهم کرده تا اهالی سه شهرستان شمالی استان با بصیرت و تیزبینی منتخب خود را برگزینند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اظهار کرد: آرای بیشتر مردم نه تنها پشتوانه منتخب این مناطق در مجلس دوازدهم و پیگیری امور مردم خواهد بود بلکه قوام بخش دو رکن جمهوریت و اسلامیت نظام تلقی می شود که استوار به رای مردم است.

کد خبر 6098602

دیگر خبرها

  • برای رفع یبوست این میوه را مصرف کنید
  • ورزش در سلامت سازمانی و بهره وری نقش ممتاز دارد
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • صادرات ۲۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی از کردستان
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • رئیس دفتر سیاسی حماس: توافق آتش‌بس باید جامع و مرحله‌ای باشد
  • هنیه: توافق باید جامع و مرحله‌ای باشد
  • امحاء کشت محصولات کشاورزی با آب‌های غیرمتعارف در شیراز
  • گفتگو با با تولیدکننده خلاق گلاب در رادیو