Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت گرامیداشت هفته ملی و روز جهانی کودک، از کودکان بستری در بیمارستان امیر کبیر شهر اراک با حضور مسئولان عیادت شد.

به گزارش خبرگزرای شبستان در اراک، «زهرا امینی» در مراسم که امروز (17 مهر ) برگزار شد، ضمن تاکید بر ایجاد امکانات برابر برای همه افراد جامعه به ویژه کودمان گفت:  کودکان، آینده سازان ایران اسلامی و امیدهای فردای این آب و خاک هستند و توجه به این عزیزان در این دوران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی  با اشاره به اینکه کودکان امروز آینده روشنی را باید تجربه کنند، افزود: سکان کشتی فردای این مرز و بوم به دست این عزیزان است و باید با آموزش های صحیح و به موقع بتوانند آینده روشنی را رقم بزنند.

 

وی  با اشاره به اینکه بسیاری از نابسامانی های روانی و اخلاقی انسان، از تربیت نادرست در دوران کودکی سرچشمه می گیرد، ادامه داد: خانواده زیربنایی برای باورها، ارزش ها و نگرش های فرهنگی جامعه است که کودکان در این محیط رشد و نمو می یابند.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: دوران کودکی در برابر دوره های دیگر زندگی هم، نقش زیربنایی دارد چنانچه  بسیاری از نگرش ها و ارزش ها و نیز عادت هاو ویژگی هایی که در دوران کودکی در وجود انسان شکل می گیرد، در تمام مراحل زندگی باقی می ماند و بر آینده شخص اثر می گذارد.

 

در این دیدار که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، سرپرست کانون پرورشی و فرهنگی کودکان و نوجوانان انجام شد،از سوی دکتر بهزیستی استان مرکزی به فرزندان بستری در بیمارستان با هدایایی اهدا شد.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد زائران اربعین حسینی شیراز کرمان اصفهان مقام معظم رهبری برنامه های هفته ملی کودک عیادت از بیماران استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جمعی از مدیران، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم صبح امروز دوشنبه در «موسسه خیریه حامی‌یار» در شهر اراک حضور یافتند و لحظات شادی را برای کودکان مبتلا به سرطان رقم زدند.

کودکان «موسسه خیریه حامی‌یار» که هواداران تیم فوتبال آلومینیوم اراک هم هستند و شناخت خوبی از سرمربی و بازیکنان تیم دارند، پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس در جام حذفی را تبریک گفتند و برای شاگردان سیدمجتبی حسینی در راه رسیدن به قهرمانی در این رقابت‌های حذفی آرزوی موفقیت داشتند.

بازیکنان آلومینیوم اراک ضمن اهدای لباس تیم به کودکان این موسسه، به آنها قول دادند که همواره در کنارشان خواهند بود و مجددا با آنها دیدار می‌کنند.

همچنین محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم به کودکان «موسسه حامی‌یار» اعلام کرد در آینده این کودکان در محل تمرین تیم حضور پیدا خواهند کرد و در کنار بازیکنان، به انجام بازی بپردازند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد