Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@04:01:35 GMT

اهالی موسیقی در نمایش «نیمه تاریك ماه»

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۶۸۶۸

اهالی موسیقی در نمایش «نیمه تاریك ماه»

خبرگزاری آریا - با معرفى بهزاد عمرانى و سیاوش صفاریان پور، فهرست هفت بازیگر اثر جدید داود بنى اردلان كامل شد. این نمایش از ٢٤ مهرماه هر شب ساعت در تالار حافظ روى صحنه خواهد رفت.
هانا كامكار،نیكى مظفرى، سام كبودوند، جواد مولانیا، و المیرا دهقانى، پنج بازیگر دیگر این نمایش اجتماعى و روانشناسانه هستند. به گزارش روابط عمومی نمایش «نیمه تاریك ماه»، بهزاد عمرانى، خواننده گروه بمرانى و سیاوش صفاریان پور، مجرى و كارگردان تلویزیون با بازى در این اثر وارد عرصه بازیگرى مى‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهزاد عمرانى، خواننده گروه بمرانى آلبوم هاى موفقى مثل «مخرج مشترك» و «گذشتن و رفتن و پیوستن» را در كارنامه خود دارد. سیاوش صفاریان پور نیز پیش از این مجرى و كارگردان برنامه تلویزیونى پر مخاطب «آسمان شب» بوده است. هانا كامكار، در سال‌هاى گذشته بازیگرى در نمایش‌هاى پرفروشی به كارگردانی محمد رحمانیان، پرى صابرى و كیومرث مرادى را به عهده داشته است. او در سال ٩٣ براى بازى و خوانندگى در نمایش «موسیقی-نمایش ترانه‌های محلی» به کارگردانی محمد رحمانیان، مدالیون و لوح بازیگر زن برگزیده سال 1393 را کسب کرده است.
لازم به ذکر است داود بنى اردلان نمایش‌نامه «نیمه تاریك ماه» را براساس فیلمنامه فیلم ایتالیایى «غریبه‌هاى كامل» اثر پائولو جنووس به نگارش در آورده است. همچنین پیش فروش بلیت این نمایش از روز جمعه، ١٩ مهرماه آغاز مى شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۶۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ همزمان با روز رادیو و برگزاری جشنی در صداو سیمای مرکز زنجان،  با همکاری اهالی رسانه و همراهان همیشگی رادیو استانی زنجان دو نفر از زندانیان جرائم مالی غیر عمد آزاد شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • جهان ما ممکن است در نهایت دوباره به بیگ‌بنگ‌ برگردد و نابود شود
  • اگر فضا پر از ستاره است پس چرا اینقدر تاریک است؟!
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد