Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@21:52:52 GMT

بی تاثیری تحریم ها در حوزه ایمنی

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۶۹۴۰

بی تاثیری تحریم ها در حوزه ایمنی

بهمن حسین زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری پنجمین نمایشگاه تخصصی بهداشت، ایمنی، محیط کار گفت: امسال ۷۰ شرکت از ایران و کشور‌های خارجی در فضایی بالغ بر ۷ هزار مترمربع در ۳ سالن، نمایشگاه ایمنی و بهداشت را برگزار می‌کنند و نمایندگانی از سازمان آتش نشانی، سازمان امدادونجات، جمعیت هلال احمر، سازمان مدیریت بحران، سازمان دهیاری‌هاو شهرداری‌ها و انواع سازمان‌هایی که درگیر مباحث امدادی و ایمنی کشور نیز در این نمایشگاه حاضر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به شرایط اقتصادی سخت ناشی از تحریم‌های ظالمانه‌ی آمریکا علیه کشورمان و تاثیر آن بر صنایع مختلف و حوزه ایمنی افزود: علیرغم این سختی‌ها این نمایشگاه طبق اعلام مجری و برگزار کننده، امسال ۶۰ درصد نسبت به سال گذشته شرکت کنندگان رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: نمایشگاه آنوگا، فرصتی مناسب برای توسعه صادرات مواد غذایی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: در این نمایشگاه تولید کننده و مصرف کننده با اطلاع از فعالیت یکدیگر فرصتی برای انعقاد تفاهم نامه‌ها و قرارداد‌های مختلف می‌یابند و با برگزاری جلسات B۲B می‌توانند بر رونق کسب و کار در این حوزه بیافزایند.

او گفت: پنجمین نمایشگاه تخصصی بهداشت، ایمنی، محیط کار، آتش نشانی ومدیریت بحران و امداد ونجات از فردا پنجشنبه کار خود را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی ایران آغاز می‌کند و تا ۲۱ مهرماه از ساعت ۹ الی ۱۷ در سالن‌های ۲۷، ۷ و ۲۵ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/   رشد ۶۰ درصدی پنجمین نمایشگاه ایمنی و بهداشت نسبت به دوره‌های قبل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنبال رونق تجارت خارجی در مازندران هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس حسینی صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اکسپوی تهران به دنبال احیای جایگاه مازندران در کریدورهای بین المللی حمل و نقل به منظور رونق و توسعه تجارت خارجی در این حوزه هستیم.

وی با اشاره به اینکه شرکت های توانمند در حوزه صادراتی در این نمایشگاه حضور دارند و این امر پشتوانه جدی برای مبادلات تجاری در کشور است، اظهار کرد:
رویکرد استان مازندران در این نمایشگاه که با حضور بیش از ۲۷ شرکت معظم صادرات محور استان برگزار شده است، افزایش مبادلات تجاری در حوزه بین الملل است و خوشبختانه تفاهمات اولیه خوبی با شرکت های خارجی منعقد شده است.

حسینی با اشاره به اینکه امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه شاهد سرفصل جدیدی در توسعه تجارت استان مازندران باشیم، تصریح کرد: از جمله مسائلی که در این نمایشگاه پیگیری می کنیم، نقش جدی در کریدورهای حمل و نقلی و ایجاد مجموعه ها، هلدینگ ها و هاب های چند کشور با رویکرد انتقال کالا و تولید کالا به صورت واسطه ای در مناطق آزاد است که با حضور صاحبان نظر و مجموعه های مختلف در استان و کشور امیدواریم در آینده حوزه صادرات مازندران موثر واقع شود.

وی با تاکید بر اینکه مازندران در جایگاه مناسبی در همه کریدورهای تعریف شده بین المللی چین، هند و روسیه دارد، یادآور شد: بنا داریم با این رویکرد در ۱۴۰۳ در مبادلات و مناسبات تجاری با همسایگان و کشورهای هدف تجاری و صادراتی حضور داشته باشیم.

کد خبر 6093969

دیگر خبرها

  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • رونمایی از دستگاه میکروب‌شناسی در ایران
  • رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در ایران
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
  • پنجمین روز از نمایشگاه اکسپو وحضور سرمایه گذران درغرفه سیستان وبلوچستان
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • دنبال رونق تجارت خارجی در مازندران هستیم
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • فائضه غفار حدادی با سفرنامه حج به نمایشگاه کتاب می‌آید