Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا نژادبهرام عضو شورای شهر تهران در مراسم افتتاح خانه موزه استاد لرزاده، گفت: از آنجایی که این خانه متعلق به یک معمار بزرگ بود، لذا تبدیل آن به یک خانه موزه اتفاق مبارکی است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه من معمار نیستم، اما زیبایی معماری با جان ما آمیخته است، گفت: آثار عشق و دوستی همواره در معماری قابل مشاهده است و معماری ایرانی و اسلامی باهم منزوج شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رابطه فرهنگ ایرانی و اسلامی باهم غنی شده است، گفت: ما نمی‌توانیم بین آن‌ها جدایی بیندازیم.

نژادبهرام با تأکید بر اینکه فرهنگ ایرانی بدون اسلام معنا ندارد، گفت: اگر بخواهیم بین آن‌ها جدایی بیندازیم، فقط فاصله‌ها را بیشتر کرده‌ایم، لذا زیبایی این فرهنگ در ارتباط با طبیعت و جان انسان تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اسناد روی زمین مانده خانه بهبهانی و شیخ فضل الله نوری

انتهای پیام/

زیبایی معماری با جان ما آمیخته است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب آداب آبادانی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، کتاب «در جستجوی آداب آبادانی» در مکتب معماری یزد، گزیده‌ای از مقالات این حوزه به قلم محمدرضا اولیا و با مقدمه‌ای از هادی ندیمی و به کوشش گروه پژوهشی والا در انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسید.

این کتاب در زمینه معماری ایرانی اسلامی و مرمت حکمت و هنر اسلامی آثار برجسته‌ای دارد. مقالات این اثر  به صورت پراکنده در بازه زمانی ۱۳۶۰ تا ۱۳۸۰ در نشریه‌های مختلف به چاپ رسیده و در این کتاب تدوین و منتشر شده است.

سحر قناعتی گزارش می دهد : 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اجرای مانور‌های نمایشی شهر فرهنگی ویژه معماری
  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • نقاره‌زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل
  • ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • تداوم فرهنگی ایران از دیدگاه اسلامی ندوشن
  • معماری عالی و چشم نواز یک ویلا که احتمالا در سلیقه همه قرار دارد! (+تصاویر)