Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- وزیر خارجه ترکیه بدون اشاره به نقض منشور ملل متحد در حمله به بخشی از خاک یک کشور مستقل بدون کسب مجوز از دولت قانونی دمشق اعلام کرد: ایران، گوترش و سوریه را در جریان حمله به سوریه قرار دادیم.

 همزمان با آغاز تهاجم ترکیه به شمال سوریه، «مولود چاوش‌اوغلو» وزیر خارجه این کشور در سخنانی اعلام کرد: سفیر ایران در آنکارا را به وزارت امور خارجه ترکیه فراخوانده و او در جریان عملیات «چشمه صلح» قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه ترکیه در این خصوص بدون اشاره به نقض منشور ملل متحد در حمله به بخشی از خاک یک کشور مستقل بدون کسب مجوز از دولت قانونی دمشق ادعا کرد: این عملیات را با هدف پاکسازی تروریستها به تنهایی آغاز کردیم!

وی در ادامه افزود: همچنین، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل را نیز در جریان آغاز این حمله قرار دادیم. سرکنسولگری حکومت سوریه در استانبول هم طی یادداشتی در جریان آغاز عملیات چشمه صلح قرار گرفته است.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: چاوش اوغلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص

در پی حملات گروه تروریستی داعش به استان حمص واقع در مرکز سوریه، ۱۳ تن از نیروهای ارتش این کشور و نیروهای کمکی آن به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، خبرنگار سایت خبری المیادین در سوریه امروز جمعه گزارش کرد ۱۳ تن از نیروهای ارتش و نیروهای کمکی این کشور در منطقه «رسم الکوم» در بادیه شرقی حمص در مرکز سوریه بر اثر حمله گروهک‌های داعش به شهادت رسیدند.

دو هفته پیش نیز ۲۲ تن از اعضای تیپ قدس متشکل از داوطلبان فلسطینی در نیروهای کمکی سوریه بر اثر کمین داعش در منطقه «السخنه» حمص به شهادت رسیدند.

گروهک‌های داعش در بادیه سوریه مستقر هستند و از پایگاه آمریکایی «التنف» به عنوان پناهگاه استفاده می‌کنند و همچنین حملات مکرری را به اتوبوس‌های غیرنظامی و نظامی انجام می‌دهند که تاکنون منجر به شهادت تعداد زیادی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست
  • مصر بار دیگر حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران را محکوم کرد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • رهبر حزب سعادت ترکیه از سمت خود کناره گیری می‌کند
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند