Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه مصر ضمن محکوم کردن اقدام نظامی ترکیه در سوریه خواستار نشست اضطراری شورای اتحادیه عرب شد. ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹ بین الملل آفریقا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های مصری، وزارت خارجه مصر در بیانیه‌ای عملیات نظامی ترکیه در خاک سوریه را شدیدا محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است که اقدام ترکیه تجاوزی آشکار و غیر قابل قبول به حاکمیت یک کشور عربی به شمار می‌رود.

وزارت خارجه مصر در این بیانیه از جامعه جهانی خواست که در برابر این اقدام بسیار خطرناک که امنیت و صلح بین المللی را تهدید می‌کند مقابله کرده و هرگونه تلاش برای اشغال خاک سوریه یا تغییر بافت جمعیتی این کشور را متوقف کند.

در این بیانیه درباره تبعات اقدام ترکیه علیه وحدت و تمامیت ارضی سوریه و روند سیاسی در این کشور بر اساس قطعنامه 2254 شورای امنیت هشدار داده شده است.

مصر همچنین خواستار برگزاری نشست اضطراری شورای اتحادیه عرب برای بررسی تحولات سوریه و راهکارهای حفظ حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور شد.

انتهای پیام/

R36348/P/S8,88,90,1414/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین

به گزارش خبرگزاری آناتولی، اتحادیه عرب روز چهارشنبه برای بررسی حمله مرگبار رژیم صهیونیستی به نوار غزه جلسه اضطراری برگزار خواهد کرد.

مهند الاکلوک، نماینده فلسطینی اتحادیه عرب در بیانیه‌ای گفت: «این نشست در خصوص نسل‌کشی اسرائیل، کشف گور‌های دسته‌جمعی در غزه و وتوی آمریکا علیه درخواست فلسطین برای عضویت کامل در سازمان ملل برگزار می‌شود».

به گفته آژانس دفاع مدنی غزه، پس از عقب نشینی ارتش اسرائیل از منطقه پس از یک حمله زمینی ۴ ماهه، حداقل ۲۸۳ جسد از یک گور دسته جمعی در بیمارستان ناصر در شهر جنوبی خان یونس پیدا شد.

هفته گذشته آمریکا پیش نویس قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را در شورای امنیت سازمان ملل وتو کرد.

فلسطین نشست روز چهارشنبه را برای گفتگو درباره حملات اسرائیل در غزه و کرانه باختری اشغالی درخواست کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • درخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزه
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استاندارد‌های دوگانه مبتلاست
  • واکنش وزارت‌خارجه به درخواست بی‌اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران!
  • نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین
  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • حماس بارها در طول مذاکرات نرمش نشان داده است