Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز چهارشنبه جلسه تودیع و معارفه  سرپرست دفتر نمایندگی تبلیغات اسلامی جلفا با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این جلسه مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی بر ضرورت برگزاری باشکوه و مردمی مراسم های این ایام تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن شعبانی با بیان اینکه این روزها شاهد هستیم از جای جای کشورمان و دیگر کشورهای اسلامی سیل عظیمی از مومنان به صورت خود جوش عازم پیاده روی اربعین هستند، گفت: پیاده روی اربعین برکات زیادی دارد و باید از این فرصت ها به نحو احسن استفاده کرد و جواب یاوه گویی و تفرقه افکنان را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در این آیین امام جمعه جلفا و دیگر مدیران این شهرستان نیز حضور داشتند و ضمن قدردانی از خدمات حجت الاسلام محمد حضرتی سرپرست قبلی این اداره، حجت الاسلام علی اکبری به عنوان سرپرست جدید دفتر نمایندگی تبلیغات اسلامی جلفا معرفی شد.

کد خبر 4742448

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان جلفا تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان قزوین گردشگری خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز شهرکرد نیروی انتظامی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت شهید مرتضی مطهری در سالن همایش شهرداری منطقه ۱۰ مشهد برگزار شد.

 

صدر حسینی مسئول دفتر نمایندگی ناحیه بسیج یاسر مشهد در این مراسم گفت: شهید مطهری الگوی علمی، عملی و فرهنگی برای جوانان و نسل امروز است و ۷۲ اثر از کتاب های ایشان حکایت از این موضوع دارد.   سرهنگ قاصدی جانشین ناحیه مقاومت بسیج یاسر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه حجت الاسلام و المسلمین طغانی و فرماندهان حوزه های محلات، مدیران شعب نمایندگی، مسئولان نظارت و بازرسی و سایر  بسیجیان در این مراسم حضور داشتند.   در این مراسم از  مربیان نمونه عقیدتی سیاسی، فرهنگ یاران و فعالان فرهنگی و فضای مجازی تجلیل شد.  

دیگر خبرها

  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد
  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • شیوه رفتاری امام صادق (ع) بهترین الگو برای تقریب مذاهب است
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم