Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از رادیو اربعین، ایرج مسجدی درباره آخرین توصیه‌ها به زائران اربعین که قصد ورود به خاک عراق رادارند، تأکید کرد: ازدحام و شلوغی در مرزهای عراق سبب شده تا کمبود آب برای زائرانی که از مرز ایران عبور کرده و به خاک عراق می‌رسند وجود داشته باشد.

وی افزود: زائران تا زمانی که در مرز عراق به پایان‌ها رفته و به شهرهای عراق اعزام شوند حتماً با خود بطری آبی همراه داشته باشند که در صورت فقدان آب دچار مشکل نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر ایران در عراق بابیان اینکه توصیه همراه داشتن آب به‌خصوص برای زنان و کودکان قابل‌توجه‌تر است، گفت: زائران حتماً به افراد خانواده و دوستان خود اطلاع دهند که در بدو ورود به عراق با خود آب همراه داشته باشند.

مسجدی در ادامه گفت: توصیه دیگر ما به زائران این است که هر چه به اربعین نزدیک‌تر می‌شویم ازدحام جمعیت نیز افزایش می‌یابد لذا حتماً مردم آرامش خود را حفظ کرده و نگران موضوعی نباشند.

وی افزود: زائران کم‌کم و به‌تدریج وارد مرزها شده و از آن خارج می‌شوند و در پایانه‌های عراق نیز به وسیله اتوبوس‌های عراقی به شهرها منتقل خواهند یافت و نگرانی و دغدغه‌ای وجود ندارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۹۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق گفت: باید تدابیر لازم در کشور عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی (ع) صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدکاظم آل‌صادق امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در نشست مشترک با مشاور وزیر داخلی عراق اظهار کرد: با شکوه برگزار شدن مراسم اربعین‌حسینی سال گذشته مرهون تعامل و همدلی مسئولان دو کشور بود.

وی با تاکید بر اینکه تدابیر لازم در کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی صورت گیرد، افزود: مقرر شده خط‌مشی راه‌ها و نصب علائم بیشتر در مسیرها کار شود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق اضافه کرد: با توجه به اینکه تردد زائران بیشتر در گذرگاه مهران است باید در ایام اربعین‌حسینی با هماهنگی دو کشور امکانات از جمله سرویس‌های بهداشتی، سوله‌های خنک‌کننده و منابع نگهداری آب و یخ فراهم شود.

کد خبر 751171

دیگر خبرها

  • تردد زائران اربعین از مرز تمرچین یک ظرفیت بزرگ فرهنگی است
  • اگر این سردرد‌ها را دارید حتما به پزشک مراجعه کنید
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • ۲۲ وسیله ضروری برای زائران حج تمتع