Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@22:34:40 GMT

زنده شدن عجیب پسر بچه ۲ ساعت بعد از مرگ

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۹۸۴۷

پسر پنج ساله‌ای که در حال غرق شدن بود، با این که به مدت دوساعت قلبش از کار افتاده بود، زنده ماند. این پسر که اهل زانگ چانگ یکی از شهر‌های چین است، لیز خورد و درون یک حوضچه افتاد، اما مقاومت کرد و جان سالم به در برد؛ قلب او حدود دو ساعت از کار افتاده بود، ولی در نهایت زنده ماند.

در پی این حادثه، رهگذری او را بیرون کشید و سعی کرد آب‌هایی را که بلعیده از بدن او خارج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده است: زمانی که رهگذر او را بی‌جان دیده، به مدت ۴۰ دقیقه هیچ گونه تنفس مصنوعی به وی نداده است. پدر و مادر او زمانی که از این ماجرا خبر دار شدند، از پزشکان درخواست کردند او را احیا کنند و با تلاش آن‌ها حدود ۱۱۰ دقیقه بعد دوباره نفس کشید.

زنده شدن عجیب کودک غرق شده
دکتر وان بو از بیمارستان ارتوپدیک گفت: هیچ نشانه‌ای از زنده ماندن در قلب او مشاهده نمی‌شد. او همچنین افزود که این اتفاق معجزه بود و طی ۱۴ سال طبابت اش هرگز چنین موردی ندیده است.

اکنون این پسر پنج ساله، برای آسیب مشکوک مغزی، اکسیژن دریافت می‌کند، اما هنوز مشخص نیست که در آینده و طولانی مدت از آسیب خاصی رنج خواهد برد یا خیر. غرق شدن زمانی اتفاق می‌افتد که سیستم تنفسی از مایع پر می‌شود.

علایم معمولا شامل مشکلات تنفسی، استفراغ، گیجی یا بیهوشی است. با این حال، بعضی از علایم ممکن است از شش ساعت بعد ظاهر شوند.

منبع: تهران نیوز

منبع: پارسینه

کلیدواژه: زنده شدن مرده پسربچه تنفس مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۹۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده

آلومینیوم اراک و پرسپولیس در دیداری حساس به مصاف هم می‌روند.

طرفداری | سرخ‌ها به دنبال صعود هستند.

پرسپولیس در چهارچوب جام حذفی برابر آلومینیوم اراک قرار می‌گیرد. آخرین دیدار دو تیم که به میزبانی اراک برگزار شد با برتری شاگردان مجتبی حسینی به پایان رسید.

پرسپولیسی‌ها حالا به دنبال انتقام و برتری در این دیدار هستند.

اطلاعات بازی

جام حذفی فوتبال ایران

بازی: آلومینیوم اراک - پرسپولیس

تاریخ و ساعت: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ساعت ۱۸:۱۵

ورزشگاه: امام خمینی اراک

داور: امیر عرب‌براقی

ترکیب آلومینیوم اراک و پرسپولیس

آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، نوروزی‌فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه و لطفی

پرسپولیس: امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مسعود ریگی، اورونوف و آل‌کثیر

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و سایپا + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و ذوب آهن‌ + پخش آنلاین
  • فجر ساعت پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان‌ + پخش آنلاین
  • فجر ساعت پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین