Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@03:30:42 GMT

۲۶ طرح گردشگری در یزد تکمیل شده است

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۰۱۲۰

محمد میر شمسی، سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به اینکه رشد و توسعه زیر ساخت‌های مورد نیاز صنعت گردشگری مرهون حضور و سرمایه گذاری بخش خصوصی در این زمینه است، گفت: از ابتدای امسال تا به الان ۲۶ طرح گردشگری در استان تکمیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این طرح‌ها شامل؛ هتل، اقامتگاه سنتی، اقامتگاه بوم گردی و سفره خانه سنتی است که با حجم سرمایه گذاری ۲۳۱ میلیارد ریال تکمیل شده است.

سرپرست معاونت برنامه ریزی  اداره کل میراث فرهنگی استان یزد اظهار داشت: سرمایه گذاران پس از اتمام احداث، مرمت و تجهیز، جهت صدور پروانه بهره برداری به حوزه معاونت گردشگری معرفی شده اند، که پیش بینی شده با بهره برداری از آن‌ها زمینه اشتغال ۱۰۶ نفر فراهم شود.

در حال حاضر ۲۳۳ طرح گردشگری با حجم سرمایه گذاری ۱۸ هزار میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی بین ۲۰ تا ۹۵ درصد و اشتغال پیش بینی شده ۳ هزار نفر به صورت مستقیم توسط بخش خصوصی در دست اقدام است.

انتهای پیام/ غ

تکمیل۲۶ طرح گردشگری در یزد، از ابتدای سال تاکنون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۰۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی

معاون علمی رئیس‌جمهور از اختصاص ۱۵ هزار میلیارد تومان به معاونت علمی برای انجام پروژه‌های پیشران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در نشست خبری سالیانه خود اظهار کرد: سال گذشته موافقتنامه های زیادی با دستگاه های بزرگ تشکیل شد. سال گذشته 20 کنسرسیوم بر موافقتنامه هایی در حوزه پتروشیمی، تجهیزات نفتی، معادن، فولاد،  ذوب آهن، محیط زیست و ... دارد.

وی تصریح کرد: ما در سال 1401 یک بودجه ای معادل 500 میلیون یورو نفت در اختیار معاونت برای ایجاد پروژه‌های پیشران قرار بگیرد و این پروژه ها پروژه‌هایی هستند که فن‌آورانه باشند و مردم مستقیما اثر آن را در زندگی خود بچشند که از جمله این فناوری ها پلاسما و واکسن است.

جت 72 نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!

دهقانی ادامه داد: در سال 1401 بودجه مصوب شد اما در روزهای پایانی سال 1401 به معاونت ابلاغ شد. در اسفند ماه بالاخره مصوب شد تا با حمایت رییس جمهور، قوه قضاییه و رییس مجلس و دبیر شورای عالی سران قوا مبلغ 15 هزار میلیارد تومان در قالب 2 بودجه 7 و 8 هزار میلیارد تومانی که 7 هزار میلیارد تومان در سال 1403 و 8 هزار میلیارد تومان در سال 1404 خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: تا امروز 26 پروژه پیشران توسط معاونت علمی و دستگاه‌های ذیربط تعریف شده است که توسط کنسرسیوم دانش‌بنیان انجام می‌شود.‌ ما همچنین سال گذشته 8 هزار میلیارد تومان اعتبار مالیاتی جذب کردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • سرمایه‌گذاری خارجی در گردشگری در دولت سیزدهم ۱۸ برابر شد
  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است
  • صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان