Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:59:44 GMT

 ۳۰۰ معلم در لرستان استخدام می‎شوند

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۰۷۷۹

 ۳۰۰ معلم در لرستان استخدام می‎شوند

رضا زینی وند مقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:‌ فیش حقوقی واریزی افراد حق التدریسی در فاصله سال های ۷۹ تا ۹۲، فیش بیمه آنها، داشتن برگه گزینش برای ورود به مدارس دولتی، ابلاغ و قرارداد آموزش و پرورش چهار شرط مهم بکارگیری این افراد است.

وی اظهار داشت: ‌با توجه به بررسی های انجام شده، چهار هزار و ۵۰۰ نفر از نیروهای حق التدریس آزاد، خرید خدمات، سرباز معلم، پیش دبستانی و نهضتی ها توسط کارگروههای منطقه، شهرستان، استان و وزارتخانه تایید شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امکان بکارگیری تمام این افراد طی سالجاری وجود ندارد ادامه داد: در حال حاضر تنها ۶ شهرستان و منطقه استان به نیروی جدید نیاز دارند و بر اساس قانون، افراد واجد شرایط، طی ۵ سال استخدام می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: با توجه به تعداد بالای بازنشستگان فرهنگی استان در سال های آینده و از طرفی کاهش نیروهای دانشگاه فرهنگیان، امکان جذب مابقی افراد وجود دارد.

 به گفته زینی وند مقدم ۳۰۰ نفر امسال در الیگودرز، ازنا، دورود، بروجرد، اشترینان، ززوماهر و سیلاخور بکارگیری می شوند.

بیش از ۳۵۲ هزار دانش آموز لرستانی با آغاز سال تحصیلی جدید در ۴ هزار و  ۸۵۰ مدرسه مشغول به تحصیل شده اند.

۷۲۶۹/۶۰۵۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون استخدامی آموزش و پرورش لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۰۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی

رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: طرحی قرار است از مهر امسال اجرا شود که راتبه معلمی نام دارد. در این طرح از ظرفیت دانشگاه‌های کشور برای جذب دانشجومعلم استفاده خواهد شد.

برزویی گفت: آیین‌نامه راتبه معلمی تا یک ماه آینده برای تصویب به شورای عالی آموزش ارسال می‌شود که از مهر امسال پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان صورت خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشجویانی که در دانشگاه‌های خوب و سطح بالا درس می‌خوانند فراخوان خواهند شد به‌طوریکه دانشجویانی که دو سال از درس دانشگاه را گذرانده باشند با یکسری حداقل‌های معدلی و شرایط‌های متعددی که گذاشته خواهد شد، فراخوان می‌شوند که از سال دوم تحصیلی بورسیه آموزش و پرورش می‌شوند و مثل بقیه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، نیروی آموزش و پرورش خواهند شد.

برزویی گفت: این دانشجویان علاوه بر درس‌های که در دانشگاه مبدا می‌گذرانند درس‌های مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان را نیز خواهند گذراند.

وی گفت: حدود ۳۰ تا ۴۰ واحد درسی که شامل تربیتی و مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان است، این دانشجویان طی خواهند کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: این دانشجویان دو مدرکی خواهند بود که هم از دانشگاه اصلی مدرک خواهند گرفت و هم از دانشگاه فرهنگیان مدرک دریافت خواهند کرد و این کار مشترکی بین دو دانشگاه خواهد بود.

برزویی گفت: پیش‌بینی می‌شود که در سال اول اجرای این طرح ۱۰ هزار دانشجو جذب دانشگاه فرهنگیان شود. به گفته برزویی، این دانشجویان جذب و استخدام دانشگاه فرهنگیان می‌شوند و همچنین از معافیت سربازی و دیگر مزایای دانشگاه فرهنگیان بهره‌مند خواهند شد.

منبع: پانا

دیگر خبرها

  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • نشستی از جنس مدرسه در لرستان
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی