Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان روز پنجشنبه در آیین آغاز این طرح‌ها گفت: نخستین ناحیه صنعتی تخصصی ماهیان زینتی کشور در کاشان به مساحت ۴۹ هکتار و اعتبار اولیه ۱۵۰ میلیارد ریال به اجرا درمی‌آید که برای سه هزار نفر اشتغال‌زایی خواهد داشت.

محمدجواد بگی افزود: با اجرای این طرح ۲۰۰ واحد پرورش ماهی زینتی سنتی شهرستان کاشان به واحدهای صنعتی تبدیل و از بافت مسکونی منطقه راوند خارج می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به صدور ماهیان زینتی کاشان به ۱۵ کشور جهان بیان کرد: مرحله نخست این طرح شامل مجموعه تولیدی، نمایشگاهی و فروشگاهی شامل سه هزار گونه ماهی زینتی خواهد بود.

بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ خانوار در شهرستان کاشان در قالب ۶۰۰ کارگاه بزرگ و کوچک به پرورش ماهیان زینتی اشتغال دارند و در مجموع با تولید نزدیک به ۴۰ میلیون قطعه ماهی در کنار تامین بخشی از نیازهای بازار داخلی، نیم نگاهی به صادرات دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان همچنین اظهارداشت: شهرک صنعتی شماره سه کاشان نیز به مساحت ۱۵۱ هکتار با اعتبار اولیه ۵۰۰ میلیارد ریال ساخته شده و با بهره‌برداری از این طرح، مجموع مساحت شهرک‌های صنعتی این شهرستان به نزدیک ۲ هزار هکتار خواهد رسید.

وی تاکید کرد: درپی خروج بخش صنعت شهرستان کاشان از شرایط تک قطبی هستیم و بر این اساس پس از تکمیل طرح، نسبت به استقرار شرکت‌های دانش‌ بنیان در حوزه‌های غیر از نساجی در آن اقدام خواهد شد.

طرح ساخت شهرک صنعتی سوم کاشان که سال ۱۳۷۲ برای نخستین‌بار به تصویب هیات وزیران رسیده بود، پس از ۲۶ سال دوباره در دستور کار قرار گرفت.

استان اصفهان با  ۷۰ شهرک و ناحیه صنعتی در ۱۲ هزار هکتار و ۱۲۰ هزار نفر اشتغال از نظر تعداد و اراضی مقام نخست را در کشور دارد.

۶۱۳۶/۸۱۲۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران کاشان کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۱۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند