Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، عباس سعیدی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: کتاب درسی دانش آموزان دوره ابتدایی و نیز متوسطه دوم با ثبت نام در سامانه مربوط، در مدارس توزیع می‌شود که تا کنون ۲۰۰ دانش آموز پایه اول ابتدایی و ۱۵۰ نفر از دانش آموزان پایه دهم کتب درسی خود را نگرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیدی افزود: شماری از دانش آموزان در پایه‌های مختلف دوره ابتدایی و متوسطه دوم رشته علوم انسانی هم کتاب درسی دریافت نکرده ند که البته شمار آنان اندک است.

او افزود: بخشی از این مشکل دریافت کتاب درسی، مربوط به عدم  ثبت نام به موقع در سامانه بوده است و بخشی دیگر مربوط به جابه جایی دانش آموزان به مدارس دیگر است.

سعیدی اظهار داشت: برای تامین کتاب‌های درسی دانش آموزان پایه اول ابتدایی و دهم متوسطه رشته علوم انسانی، به تهران منعکس شده است و تهیه آن در دست پیگیری است و در هفته آتی، به دست دانش آموزان می‌رسد.

او درباره تامین کتاب درسی دانش آموزان کلاس دهم رشته علوم انسانی نیز گفت: امسال شمار دانش آموزان پایه دهم در رشته علوم انسانی بالاتر از پارسال است و البته دانش آموزان به موقع نسبت به ثبت نام و درخواست کتاب اقدام نکرده اند.

سعیدی با اشاره به تاخیر ثبت نام دانش آموزان برای کتاب، گفت: سامانه برای ثبت نام کتاب هنوز باز است و در چند روز گذشته، روزانه چهار، پنج دانش آموز اول ابتدایی نسبت به ثبت نام و درخواست برای تامین کتاب اقدام کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: ۱۰۵ هزار دانش آموز دوره ابتدایی و ۲۵ هزار دانش آموز دوره متوسطه دوم، از طریق ثبت نام در سامانه برای خرید کتاب اقدام کرده و کتاب‌های درسی خود را در مدارس تحویل گرفته اند.

۱۶۵ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار مدرسه خراسان شمالی مشغول به تحصیل هستند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د

۴۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در انتظار کتاب های درسی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهر گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی یادواره شهدای دانش آموز و ۱۵هزار شهید استان فارس با حضور ۶ تیم منتخب از اداره های آموزش و پرورش شهرستان‌های مهر و لامرد و مناطق آموزش و پرورش بخش‌های بیرم لارستان،  علامرودشت و اشکنان به صورت گروهی در سالن ورزشی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان مهر برگزار شد.

مسلم احمدی افزود: در بازی افتتاحیه این مسابقات که بین دو تیم منتخب اشکنان و بیرم لارستان برگزار شد که تیم منتخب اشکنان توانست با نتیجه ۱۰ بر صفر حریف خود را شکست دهد.

دیگر خبرها

  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد