Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:35:45 GMT

تقسیمات کشوری جدید منجر به رونق و توسعه فارس می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۱۳۹۶

تقسیمات کشوری جدید منجر به رونق و توسعه فارس می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی امیری پنجشنبه در ادامه بازدید از شهرستان مرودشت و افتتاح پروژه زمین چمن در جمع خبرنگاران بیان کرد: مرودشت شهر مهمی در تقسیمات کشوری است و موقعیت خاصی در کشور داشته است.

وی با اشاره به اینکه مرودشت در کشور مورد توجه است. تاکید کرد: یکی از ویژگی های که مرودشت دارد وجود تخت جمشید به عنوان اثر باشکوه تاریخی است و با پیشنهادی که سوی دولت مطرح شده است معاونت استاندار و فرماندار ویژه به این شهرستان ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار کرد: پس از تصمیمات جدیدی که در تقسیمات کشوری گرفته شده است سطوح ادارات این شهرستان افزایش یافته  و فرمانداری این شهرستان نیز از حالت عادی به ویژه تغییر خواهد کرد. 

امیری معتقد است: با ارتقای جایگاه شهرستان در استان شاهد بهبود توسعه در فارس  هستیم.

در این مراسم علاوه بر اینکه کلنگ خانه کشتی  مرودشت بر زمین زده شد  و دو زمین چمن مصنوعی  با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ٩٠٠ میلیون تومان  به بهره برداری رسید 

کد خبر 4742587

منبع: مهر

کلیدواژه: حسینعلی امیری معاون پارلمانی و مجلس مرودشت اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان قزوین گردشگری شیراز بیرجند شهرکرد نیروی انتظامی یاسوج استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۱۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان

سید رضا نظری گفت: این کار با هدف احصاء کمبود‌ها در مدارس و ایجاد ارتباط موثر بین والدین و معلمان در طول تابستان وقبل از آغاز سال تحصیلی جدید انجام می‌شود.

او همچنین از انتخاب دو معلم گلستانی در جمع معلمان نمونه کشور در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

نظری افزود: نرگس سادات سجادی آموزگار استثنایی شهرستان آزادشهر و مرجان ارازیان مربی سلامت شهرستان مراوه تپه به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب و در جمع معلمان برگزیده کشوری قرار گرفتند.

او همچنین گفت: در هفته تجلیل از مقام معلم در تمامی مدارس از مقام این بزرگواران قدردانی خواهد شد و دهیاران و شهرداران نیز در این راستا برنامه‌هایی خواهند داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان همچنین در این نشست خبری گفت: پارسال هر هفته یک مدرسه در استان افتتاح کردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • دریا منبع قدرت و ثروت است/ ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • چین اولین کشوری خواهد بود که خاک مریخ را به زمین می‌آورد
  • ضرورت حفظ یکپارچگی شهر ری در تقسیمات کشوری
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور
  • دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد