Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت: ۱۵۰۰ تن سیمان رایگان برای احداث و بازسازی مسکن‌های آسیب‌دیده استان در سیل فرودین ماه اختصاص یافته است. ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

سهراب رئیسی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد با اشاره به اختصاص سیمان رایگان به واحدهای آسیب دیده براثر سیل فروردین ماه در استان اظهارداشت: با توجه به سیل اخیر در کشور مقرر شد کارخانه سیمان نهاوند به مناطق سیل‌زه کشور جهت بازسازی و احداث مسکن‌های جدید سیمان رایگان اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شد چهارمحال و بختیاری هم این سهمیه را دریافت کرده است.

افتتاح 500 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده استان گلستانکارگروهی برای جبران خسارت‌های سیل در بخش کشاورزی گلستان تشکیل شود6800 واحد مسکونی خسارت‌دیده از سیل در گلستان به بانک‌های عامل معرفی شدند رئیسی ادامه داد: با توجه به اینکه سهمیه سیمان استان تخصیص یافته است اما در تأمین ناوگان جهت حمل این مقدار سیمان با مشکل مواجه شده‌ایم از مالکین ناوگان سنگین استان تقاضا داریم جهت حمل سیمان از کارخانه نهاوند به شهر روستاهای استان همکاری لازم را با این نهاد داشته باشند.

انتهای پیام/ش

R41350/P/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان از روز امروز چهارشنبه تا جمعه در حالت آماده‌باش قرار دارند.
کیانی افزود: با توجه با اینکه بارش‌ها در سطح استان آغاز شده است، تاکنون خسارتی ناشی از بارش‌ها گزارش نشده است

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور