Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:38:51 GMT

ایده های خلاق در حوزه گردشگری فضاپایه معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۲۳۲۹

ایده های خلاق در حوزه گردشگری فضاپایه معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان فضایی ایران، رویداد تخصصی صنایع خلاق و فرهنگی در حوزه پارک‌ها و گردشگاه‌های فضاپایه با همکاری پژوهشگاه فضایی ایران، سازمان فضایی ایران و دانشگاه صنعتی شریف برای طرح ایده‌های نو در موضوع رویداد در پژوهشگاه فضایی ایران به مدت دو روز برگزار شد.

این رویداد براساس قراردادی است که بین پژوهشگاه فضایی ایران با دانشگاه صنعتی شریف در خصوص پارک‌های فضاپایه به اجرا درآمده و هدف آن ترویج علم و فناوری فضایی در جامعه متناسب با ارزش‌های اسلامی و ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با ششمین روز از هفته جهانی فضا، مراسم اختتامیه این رویداد با حضور مرتضی براری رئیس سازمان فضایی ایران و حسین صمیمی رئیس پژو هشگاه فضایی ایران برگزار شد.

در این مراسم ایده های برتر در حوزه گردشگاههای فضایی معرفی شدند.

رضا زرگر زرین با ایده فیلم گیم پارک و با ارائه پارادایمی جدید در پارک سازی موضوعی رتبه اول، فریبرز مسرور با ایده فضاپیمایی مفهومی از مبانی معرفتی و در عین حال شبیه سازی صعود، رتبه دوم و محمد علی مسرور با ایده ای فناورانه از تهران ۱۴۰۴ با عجایبی از فضا در محیط پارک، حائز رتبه سوم شد.

کد خبر 4742668 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: ایده دانشگاه فناوری فضایی گردشگری خلاقیت نوآوری اربعین 98 تحقیقات علمی فناوری فضایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان فناوری نانو جایزه نوبل امنیت اطلاعات محمد جواد آذری جهرمی هوش مصنوعی گوگل موبایل مایکروسافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب،  مرکز نوآوری قوه مقننه از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس که در پارک علم و فناوری پردیس برگزار می شود، حضور خواهد داشت.

از فعالیت‌های مهم مرکز نوآوری قوه مقننه می‌توان به راه‌اندازی پارلمان دانشجویی اشاره کرد که در آن نخبگان و دانشجویان برتر، نوآوران و صاحبان فکر و اندیشه در رویدادهایی دور هم جمع می‌شوند و در حوزه‌های مختلف نظرات برخی اعضای کمیسیون‌ها را اخذ و جمع‌بندی نظرات را انجام می‌دهند.

مرکز نوآوری قوه مقننه در این دور از نمایشگاه اینوتکس که در پارک علم و فناوری پردیس برپا می‌شود، در غرفه ۵۲۹ با حضور نمایندگان مجلس، مدیران و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، فعالان اقتصادی و همچنین مدیران موفق استارت‌آپ خدمات خود را به بازدید کنندگان ارائه خواهد کرد.

گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس از سال ۱۳۹۰ با اهدافی هم‌چون ارتباط سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌‌المللی با شرکت‌‌ها و استارتاپ‌‌ها، مشارکت و همکاری بین شرکت‌‌های فناور و استارتاپ‌‌های داخلی و بین‌المللی، گفت‌وگو و شبکه‌سازی بین فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری شروع به فعالیت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • صادرات بیش از ۲ میلیون دلار صنایع دستی فارس به خارج از کشور
  • از باستان‌شناسی خلیج‌فارس غافل مانده‌ایم
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • رویداد سرمایه‌گذاری تکنووست سلامت در ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد