Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم از سمتش در این تیم کناره گیری کرد.

طرفداری- عبدالرحیم خطیب که از زمان حضور پارس جنوبی در رده های پایین‌تر سرپرستی این تیم را برعهده داشت، از سمتش در این باشگاه استعفا داد. خطیب که کارمند رسمی شرکت نفت است با توجه به بخشنامه ابلاغی وزارت نفت برای بازگشت کارمندانش به محل کار خود مجبور به کناره گیری از تیم فوتبال پارس جنوبی جم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت باشگاه پارس جنوبی؛ خطیب درباره جدایی اش از پارس جنوبی جم گفت:

به هر حال هر آمدنی رفتنی دارد. با توجه به بخش نامه وزارت نفت باید سمتم را ترک می کردم و تقدیر این بود که در این مقطع از پارس جنوبی جدا شوم.

وی ادامه داد:

از هواداران خوب پارس جنوبی، مدیران باشگاه آقایان بهرام رضاییان، مراد مرادی، ایوب چراغی و ... تشکر می کنم که در مدت حضورم مانند برادر کنارم بودند و زحمات زیادی کشیدند. از آقایان تارتار و کمالوند، کادرفنی و بازیکنان هم بابت لطفی که همواره داشتند ممنونم و باید اذعان کنم دوران خیلی خوبی را در کنار این عزیزان داشتیم. همچنین از امام جمعه معزز، آقایان موسوی و یوسفی مدیران کنونی و پیشین منطقه ویژه اقتصادی پارس، نماینده گرامی مردم در شورای اسلامی فرمانداران گرانمایه، معاونین و بخشداران، شورای شهر و شهرداری، آقایان محمد اسدی، دوراهکی و سایر مقامات استان و شهرستان نهایت تشکر را دارم.

خطیب با گلایه از برخی افراد تاکید کرد:

البته طی ماه های گذشته نامهربانی هایی از سوی برخی افراد خارج از باشگاه به من اتفاق افتاد که باعث تکدر خاطرم شد. با این وجود همه را به خدا می سپارم و انشاالله تیم پارس جنوبی بتواند در آینده نیز سربلند و موفق به کارش ادامه دهد.

وی در پایان افزود:

من از سمت سرپرستی تیم استعفا کردم اما در کنار مجموعه پارس جنوبی خواهم بود. از این پس مانند یک هوادار به پشتیبانی از تیم می پردازم و هرجا که نیاز باشد کمک خواهم کرد.امیدوارم در شهرستان جم همه متحد شوند و بتوانند این تیم را که دلخوشی تمام مردم شهر است به سرمنزل مقصود برسانند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۲۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری مهر، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند. سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

کد خبر 6088484 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده