Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@04:10:36 GMT

پاری سن ژرمن به دنبال خداحافظی با کاوانی و سیلوا

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۳۳۹۴

پاری سن ژرمن به دنبال خداحافظی با کاوانی و سیلوا

به گزارش شبکه ESPN باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد به دو ستاره‌اش ادینسون کاوانی و تیاگو سیلوا اجازه دهد در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شوند.

به گزارش "ورزش سه"، شبکه ESPN با انتشار گزارشی درباره وضعیت ادینسون کاوانی و تیاگو سیلوا دو ستاره پاری سن ژرمن مدعی شد این باشگاه فرانسوی قصد دارد در پایان فصل جاری به همکاری با این دو ستاره پایان داده و به آنها اجازه دهد به عنوان بازیکن آزاد باشگاه را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این در حالی است که کاوانی و تیاگو سیلوا در موفقیت‌های اخیر PSG نقش بسیار مهمی داشته و از مهمترین ستاره‌های این باشگاه بوده‌اند.

 

ولی در حالیکه از قراردادهای این دو ستاره باسابقه با PSG کمتر از یک سال باقی مانده این باشگاه فرانسوی تا کنون از تمدید قرارداد با آنها خودداری کرده و به گزارش ESPN قصدی هم برای این کار ندارد.

 

بر اساس این گزارش، تا کنون هیچ مذاکره‌ای از طرف باشگاه پاریسی با کاوانی و تیاگو سیلوا درباره تمدید قرارداد انجام نشده و با توجه به اظهارات منابع نزدیک به باشگاه به نظر می‌رسد PSG به دنبال خداحافظی با این دو ستاره است.

 

کاوانی در فصل جاری در رقابتهای مختلف برای PSG چهار گل به ثمر رسانده ولی واقعیت این است که زمانی که توخل همه بازیکنانش را سالم و آماده در اختیار دارد معمولا از کاوانی به عنوان گزینه اول برای بازی فیکس در زمین استفاده نمی‌کند. سیلوا هم که ماه گذشته 35 ساله شده با اینکه بازیکن فیکس توماس توخل است ولی منابع نزدیک به PSG می‌گویند مدیران این تیم قصد دارند بازیکن جوانتری را به جای او استخدام کنند.

 

تیاگو سیلوا ادینسون کاوانی پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیاگو سیلوا ادینسون کاوانی پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۳۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)

پاری سن ژرمن با کسب بردی پر گل مقابل لوریان، حالا در یک قدمی کسب دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ فرانسه قرار گرفته است. 

دانلود (39.3MB)

دیگر خبرها

  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • تیاگو سیلوا با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافت
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!