Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ اعضای حزب اتحاد ملت در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان (شعسا) طرحی را به این شورا ارائه داده‌اند که بر اساس آن دی‌ماه امسال یک انتخابات مجازی به‌منظور انتخاب گزینه‌های لیست اصلاح‌طلبان در انتخابات اسفندماه مجلس برگزار شود.
به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، بر اساس این طرح هر کدام از اعضای شورای سیاستگذاری افرادی را معرفی می‌کنند و آنها نیز افراد جدیدی را معرفی کرده و این معرفی تا چند لایه پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نهایت افراد معرفی‌شده که قرار است تعدادشان در تهران به چهارصد هزار نفر برسد به‌طور مجازی در انتخابات شرکت کرده و به افرادی که خودشان را معرفی و تبلیغات کرده‌اند رای می‌دهند‌.
با این رای‌گیری لیست اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس تهیه می‌شود.
اما به این طرح ایراداتی هم گرفته شده است؛ از جمله احتمال اینکه تخلف تبلیغات پیش از موعد به کاندیداهای شرکت کننده در آن وارد شود، محدود شدن انتخابات به افرادی که برای رای دادن معرفی شده‌‌اند و ثبت نام کرده‌اند به‌طوریکه بخش زیادی از جامعه در آن مشارکت نخواهند داشت، ابهام در سیستم رای گیری و… .
این طرح البته مخالفانی جدی دارد، از جمله اعضای حزب کارگزاران و اعتماد ملی تا کنون مخالف آن هستند.
این پیشنهاد تاکنون به تصویب شعسا نرسیده است و مشخص نیست که با توجه به ایرادهای مخالفان آیا پیشنهاد جدید عملی خواهد شد یا نه، اما شیوه‌ی بستن لیست در انتخابات سال ۹۴ هم انتقادات زیادی را به دنبال داشته است. برچسب ها: اصلاح‌طلبان ، انتخابات

منبع: خرداد

کلیدواژه: اصلاح طلبان انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط شد.

وی اضافه کرد: فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزدهای دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و گفت: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

به گزارش مهر، در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089821

دیگر خبرها

  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد