Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهرالله رخشانی مهر امروز پنجشنبه در حاشیه افتتاح دو مدرسه در پلدختر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از زمان سیل در سه استان گلستان و لرستان و خوزستان، سازمان نوسازی مدارس یک برنامه بلند مدت و یک برنامه کوتاه مدت تدوین کرد، اظهار داشت: در کوتاه مدت و برای مهرماه باید هرچه سریع تر مدارس تعمیری را سریع تر آماده می کردیم تا به چرخه آموزش برگردند، این اتفاق رقم خورد و امروز در لرستان همه مدارس نیازمند تعمیرات، تعمیر و تحویل اداره کل آموزش و پرورش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مدت زمان دوماه یک مدرسه با پیشرفت ۳۰ درصدی در پلدختر تکمیل شد که کار بزرگی بود

وی با بیان اینکه مدارسی هم در نقاط خاص قرار داشت، شرایط خاص داشتند و نیازمند تعمیرات اساسی و بازسازی بودند، تعمیرات این مدارس انجام شد و امروز یک مدرسه ۱۲ کلاسه در پلدختر نیز تحویل شد،  تصریح کرد: در مدت زمان دوماه یک مدرسه با پیشرفت ۳۰ درصدی تکمیل شد که کار بزرگی بود.

حمایت ۲۱۰ میلیاردی خیرین مدرسه در مناطق سیل زده

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با تاکید بر اینکه یک مدرسه ۶ کلاسه در معمولان نیز با حمایت خیرین حقیقی و حقوقی بهره برداری شد، افزود: خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه تعهد کردند ۲۱۰ میلیارد را برای تکمیل پروژه های مناطق سیل زده اختصاص دهند که خوشبختانه این اتفاق خوب رقم خورد و امروز ۱۲۲ کلاس درس با حمایت خیرین تحویل آموزش و پرورش لرستان می شود.

رخشانی مهر با اشاره به اینکه در عین حال که در مناطق سیل زده بحران را پشت سر گذاشته ایم اما به معنی این نیست که نیازمند کار بیشتر نیستیم، گفت: محرومیت هایی از گذشته به جا مانده و مدارسی هم باید جدید جایگزین شوند تا روستاهای جابه جا شده فضای آموزشی داشته باشند.

از پایان آبان ماه امسال سری دوم مدارس احداثی تحویل می شود

وی با بیان اینکه برای این مناطق و روستاها نیز پروژه هایی تعریف شده که با پیشرفت های متفاوت از ۱۰ تا ۸۰ درصد در حال اجرایی شدن هستند، تصریح کرد: در طی یک دوره مشخص این مدارس تحویل می شود و از پایان آبان ماه امسال سری دوم مدارس ما تحویل می شود و تا پایان سال پرونده مدارس منطقه سیل زده لرستان بسته می شود.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با تاکید بر اینکه این اتفاق در خوزستان به دلیل شرایط توپوگرافی زودتر رقم خورد، افزود: در دو هفته آینده در گلستان حضور می یابیم و تعدادی مدرسه که خیرین کمک کرده اند را افتتاح می کنیم و امیدواریم پرونده مدارس سیل زده این استان نیز تا پایان سال بسته شود.

کد خبر 4742803

منبع: مهر

کلیدواژه: نوسازی مدارس پلدختر مناطق سیل زده کشور اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان قزوین گردشگری شیراز بیرجند شهرکرد نیروی انتظامی استانداری سمنان زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاونت برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی کشور در گردهمایی معاونت‌های برنامه ریزی و مشارکت‌های مردمی کشور گفت: با تلاش تیمی فراوان و هم افزایی که در سال ۱۴۰۲ انجام شد، توانستیم در مسیر توسعه  و استاندارد سازی فضا‌های آموزشی قدم‌های بسیار تاثیر گذاری برداریم.

علیرضا راشکی همچنین با تاکید بر حضور خیرین در امر خداپسندانه مدرسه سازی که هم خیر این دنیا و آخرت را به همراه دارد، افزود:  تلاش و همت  معاونت‌های مشارکت مردمی  در جذب خیرین   باید دوچندان شود تا فصل جدید و جهش بی سابقه‌ی مدرسه سازی را رقم بزنیم.

در گردهمایی معاونت‌های مشارکت‌های مردمی کشور و اعضا جامعه خیرین کشور، محمد جواد خلیلی معاونت مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان رتبه نخست ارزشیابی عملکرد و جذب مشارکت خیرین حقیقی، csr، گروه‌های جهادی را کسب کرد و شایسته تقدیر شناخته شد.

خلیلی در این مراسم ضمن قدردانی از خانواده نوسازی مدارس در خوزستان، مجمع خیرین استان و همه خیرین نیک اندیش، گفت: در  سال ۱۴۰۱ میزان تعهدات این اداره کل مبلغ ۱۱۴ میلیارد تومان بوده و در سال ۱۴۰۲ با افزایش قابل توجه ایی به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان (رشد ۷برابر) رسید.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است