Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@19:53:00 GMT

انهدام باند ۵ نفره جاعلان گذرنامه‌ها

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۴۶۴۹

معاون مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت از انهدام باند ۵ نفره جاعلان گذرنامه‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاري صدا وسيما، سرهنگ محمد عطایی، معاون مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام باند ۵ نفره جاعلان گذرنامه‌ها خبر داد و گفت: فردی از اتباع خارجه برای تمدید پروانه اقامتی اش به یکی از اداره‌های گذرنامه پلیس امنیت عمومی مراجعه می‌کند که ماموران مستقر در اداره گذرنامه متوجه جعلی بودن گذرنامه این فرد می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران معاونت مهاجرت و جعل گذرنامه پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت، افزود: متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد که گذرنامه را به ازای پرداخت مبلغی از یک فرد افغانی خریداری کرده است.

وی با بیان اینکه در گام بعدی تحقیقات پلیسی با هماهنگی مقام قضائی اولین متهم پرونده در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به معاونت مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی منتقل شد، ادامه داد: با دستگیری متهم، پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و وی در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود مبنی بر جعل گذرنامه با همدستی ۴ نفر دیگر اعتراف کرد.

معاون مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی تهران با بیان اینکه ۴ عضو دیگر این باند در سه عملیات پلیسی دیگر نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های پلیسی به ۶۰ فقره جعل گذرنامه اتباع بیگانه در یک سال گذشته اعتراف کردند.

سرهنگ عطایی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۶۰ برگ ویزای جعلی خام کشور ایران و تعدادی عکس کشف شد، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: چنار محمودی ایدز کامبوج مجید تخت روانچی عباس ایروانی سحر تبر جعل گذرنامه باند چنار محمودی ایدز کامبوج مجید تخت روانچی عباس ایروانی سحر تبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۴۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟

دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری گفت: چین بزرگترین مهاجرفرست علمی و فناوری است ولی نگاه چین به این قصه این است کسی که از کشور چین به کشور دیگر می رود سفیر علم و فناوری است طرف که از دین و وطن پرستی خارج نشده است. کسی که از ایران خارج می شود با من نوعی مشکل دارد با وطن و ایران که مشکل ندارد. وطن پرستی یک شاخصه عمومی است. قسمت بزرگی از دستاوردهای امروز چینی ها و هندی‌‎ها به لطف محققانی از این کشورهاست که به کشورهای دیگر رفته اند. باید نگاه به کلمه فرار مغزها یا فرار از کشور را باید برداشت. هر کسی که از کشور خارج می شود و یا کسی که وارد کشور می شود یک سرمایه است. باید آمار واقعی از مهاجرت داشته باشیم تا بتوانیم تصمیم بگیریم. بنیاد نخبگان و فراجا توافق کردند تا اطلاعات خروج افراد خاص را دریافت کنند نه اینکه جلوی خروج افراد را بگیریم. منبع: دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه