Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@23:24:41 GMT

گزارش AFC درباره بزی امروز ایران و کامبوج

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۴۹۸۶

تیم ملی فوتبال کشورمان امروز (پنجشنبه) در دومین دیدار خود در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ میزبان تیم ملی کامبوج است.

اخبار ورزشی- سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه این دیدار با انتشار گزارشی به تشریح اندیشه‌های هجومی مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی کشورمان پرداخت و نوشت: ویلموتس از ایران بازی هجومی می‌خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگامی که جمهوری اسلامی ایران در مسابقه انتخابی در گروه C روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی با کامبوج بازی کند، بازی دفاعی در برنامه اش جایی نخواهد داشت.

مارک ویلموتس سرمربی این تیم، طرفدار فوتبال دفاعی نیست و دستور العمل او به بازیکنان تیم ملی این است که از سوت شروع بازی رو به جلو بازی کنند، زیرا ایران به دنبال پیروزی دوم خود است.

این تیم آسیای مرکزی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ را، در سپتامبر با پیروزی خارج از خانه ۲ بر صفر برابر هنگ کنگ آغاز کرد و ویلموتس خواستار ادامه این روند در برابر کامبوج است.

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: هدف ما پیروزی در اولین مسابقه خانگی است. پیروزی برای ما مهم است و می‌خواهیم فوتبال هجومی را مقابل کامبوج بازی کنیم. در برابر هنگ کنگ، ما شانس گلزنی ایجاد کردیم و گل‌هایی به ثمر رساندیم. من می‌خواهم بیشتر از این در مقابل کامبوج ببینم.

ویلموتس با اشاره به اینکه طرفدار فوتبال دفاعی نیست، گفت: فوتبال سریع هجومی همان چیزی است که ما در این مرحله می‌خواهیم. ما می‌خواهیم این رقابت‌ها را به عنوان صدرنشین گروه به پایان برسانیم.

ویلموتس تصریح کرد: من بازیکنانی را دعوت خواهم کرد که به طور مرتب در باشگاه‌های خود بازی کنند. جهانبخش از زمان مصدومیتش برای برایتون بازی نکرده است. او ۱۰ روز با تیمش تمرین نکرده است. وضعیت عزت اللهی (که برای تیم بلژیکی اوپن بازی می‌کند) هم همینطور است. ما بازیکنانی را دعوت می‌کنیم که به طور مرتب برای باشگاه‌های خود بازی می‌کنند.

ایران به دنبال سومین صعود متوالی به جام جهانی فیفا و هدف اصلی ویلموتس صدرنشینی در گروه C است.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کامبوج امروز ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهایی که اتحاد کلبا در امارات شرایط چندان خوبی ندارد مهدی قایدی یکی از بهترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شود و بر خلاف همبازیانش عملکرد درخشانی را کیلومترها دور تر از ایران و در حاشیه خلیج فارس پشت سر می‌گذارد.

به گزارش ایرنا، او در جام ملت‌های آسیا نیز یکی از بازیکنان شاخص تیم ملی بود و به عنوان تنها نماینده ایران در تیم منتخب این رقابت‌ها قرار گرفت. این روزها درباره سرنوشت قایدی که با جدایی فرهاد مجیدی از روی نیمکت اتحاد کلبا علاقه‌ای به ادامه حضور در امارات ندارد اخبار زیادی مطرح می‌شود.

یکی از این شایعات حکایت از این داشت که با توجه به واگذاری استقلال، قایدی به ایران باز خواهد گشت و فصل آینده با پیراهن آبی در مسابقات لیگ برتر به میدان خواهد رفت. در این باره باید نوشت بازگشت مهدی قایدی به فوتبال ایران به دور از واقعیت است چرا که اولویت اول این بازیکن حضور در فوتبال اروپا است و در ماه‌های اخیر با چند پیشنهاد از لیگ های مختلف اروپا روبرو شده و قصد دارد فوتبالش را در قاره سبز پیگیری کند.

البته با توچه به اینکه قایدی هنوز قراردادش با تیم الاهلی امارات باقی مانده و او به صورت قرضی راهی اتحاد کلبا شده است باید مدیران الاهلی درباره این بازیکن تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899900

دیگر خبرها

  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات