Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به سیاست حمایت از تولیدات داخلی در شهرداری گفت: در حال حاضر تمام خریدهای ما از شرکت‌های داخلی است و هیچ خریدی از شرکت‌های خارجی نداریم. ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸ اقتصادی اقتصاد ایران نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  محسن پورسید آقایی در حاشیه هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور ده‌ها شرکت در این دوره از نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری، اظهار کرد: در این دوره از نمایشگاه، تمامی شرکت‌های حاضر، داخلی هستند و تمامی تولیدات عرضه شده نیز اخلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر خرید تجهیزات مورد نیاز شهری از محصولات تولید داخل گفت: ما در جهت حمایت از تولیدات داخلی، تمام نیازهای خود را در موضوعات شهری از شرکت‌های ایرانی خریداری می‌کنیم و ظهر امروز یک دستگاه مینی بوسی رونمایی شد که توسط یکی از شرکت‌های ایرانی حاضر در نمایشگاه ساخته شده بود و شهرداری تهران 100 دستگاه از این مینی بوس را خریداری کرده است.

وی ادامه داد: این مینی‌بوس‌ها با کمک وزارت کشور خریداری شدند و از محل درآمدهای حاصل از اجرای طرح ترافیک، به دنبال توسعه حمل و نقل شهری در تهران با استفاده از تولیدات داخلی هستیم و مشوق‌هایی همچون تسهیلات کم بهره نیز برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که چه میزان از نیازهای شهرداری تهران از داخل و تولیدات داخلی تامین می‌شود گفت: در حال حاضر تمام خریدهای ما از شرکت‌های داخلی است و هیچ خریدی از شرکت‌های خارجی نداریم ولی اینکه آیا شرکت‌های داخلی تولید کننده نیازهای ما، وارداتی از خارج دارند یا نه، بی اطلاعم.

پورسید آقایی همچنین در مورد نصب فیلتر دوده نیز گفت: فیلتر دوده و نصب آن بر اساس ضوابط کشوری است و طبق قوانین بالا دستی باید فیلتر دوده بر روی خودروهای دیزلی نصب شود.

وی در واکنش به نامه اخیرا وزارت بهداشت مبنی بر عدم انجام تکالیف قانونی از سوی شهرداری درخصوص نصب فیلتر دوده نیز گفت: ما در پاسخ به این نامه، عنوان کردیم که کمبود منابع مالی و تحریم‌ها از جمله دلایلی بود که باعث تعویق در نصب فیلتر دوده شده و البته در حال حاضر 50 فیلتر خریداری شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه در خصوص کاهش آلودگی هوا و ترافیک به دنبال اجرای طرح ترافیک اظهار کرد: ما تا رسیدن به شرایط آرمانی و هوای پاک قطعاً فاصله داریم اما آمارها نشان می‌دهد که اجرای طرح ترافیک، باعث کاهش آلودگی هوا و ترافیک در شهر تهران شده است و بر اساس گزارش شرکت کنترل ترافیک، 14 درصد از میزان آلایندگی‌های تولیدی در تهران کاسته شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صبح امروز سه نمایشگاه صنعت، ایمنی و آتش نشانی و همچنین هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران با حضور مسئولانی از شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی، وزارت صنعت و شهرداری تهران افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، شرکت‌کنندگان نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری در فضایی به مساحت 15 هزار متر مربع، محصولات و توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

همچنین معرفی دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌ها، نهادها و سازمان‌های داخلی و خارجی در زمینه ناوگان حمل و نقل عمومی، خدمات و صنایع وابسته، خودروهای سنگین، ماشین آلات عمرانی و راه سازی، وسائط نقلیه سبک و سنگین، خودروهای مخصوص و تجاری، ترافیک و صنایع وابسته، عمران و توسعه شهری، مدیریت جامع شهری، مکانیزاسیون خدمات شهری، مبلمان و زیبا سازی شهری از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است.

انتهای پیام/

 

R34343/P/S7,77,78/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل  هاشم علایی گفت:  ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان «ایران اکسپو» از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود که در این نمایشگاه، چند واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان حضور خواهند یافت.
وی از حمایت مالی این شرکت از حضور تولید کنندگان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبر داد و افزود: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور، فرصت بسیار مناسبی برای تولید کنندگان محسوب می‌شود تا ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، نسبت به استفاده از ظرفیت بازارهای جدید صادراتی و توسعه بازارهای موجود اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اظهار کرد: با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی تلاش می‌کنیم تا ضمن کمک به ارتقاء دانش و فناوری تولید کنندگان، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.
علایی، این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد و افزود: امیدواریم با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

 

دیگر خبرها

  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • طرح « زوج و فرد » حذف شد؟
  • طرح «زوج و فرد» حذف شد؟
  • اختصاص ۸۰۰۰ مترمربع پارکینگ به روستای ابیانه
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • مجلس با تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات موافقت کرد