Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-29@11:30:46 GMT

مشمولان غایب حق خروج از کشور را ندارند

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۶۳۵۲

صراط:

سرهنگ سید فرشاد موسوی تبار معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: معاونت وظیفه عمومی خوزستان به منظور خدمات رسانی به کلیه مشمولان غیر غایب از جمله؛ دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب، خرید خدمت و دارای معافیت‌های کفالت و پزشکی و ... که قصد شرکت در مراسم عظیم اربعین حسینی دارند، اقدام به استقرار نیرو در هر ۲ مرز چذابه و شلمچه از اول ماه صفر به صورت ۲۴ ساعته کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش باشگاه خبرنگاران او بیان کرد: مشمولان غایب به هیچ وجه حق خروج از کشور را ندارند.

سرهنگ موسوی تبار اظهار داشت: کلیه مشمولانی که در سامانه معرفی شده به منظور زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ثبت نام کرده اند، چنانچه هنوز تأییدیه آن‌ها صادر نشده و یا هر مشکل دیگری داشته باشند، مشکل آن‌ها از سوی همکاران رفع خواهد شد.

به گفته معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان، برابر ابلاغیه سازمان وظیفه عمومی ناجا، خروج اینگونه مشمولان امسال تا مورخه ۱۰ آبان سال جاری برای شرکت در این مراسم باشکوه بدون وثیقه انجام می‌پذیرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مشمولان غایب سازمان وظیفه عمومی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: مینی‌بوس کارکنان این سازمان امروز هنگام بازگشت از سفر زیارتی از باغملک به دره سقوط کرد و ۲ نفر جان باختند.

به گزارش مشرق، مهدی عظیمی‌فر مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: کاروان زیارتی شامل ۱۱ نفر از کارکنان سازمان آب وبرق خوزستان روز جمعه به امامزاده عبدالله باغملک اعزام شده بود که پس از زیارت و بازدید از روستای گردشگری دچار حادثه شد.

وی افزود: مینی‌بوس هنگام بازگشت به اهواز در دره سقوط کرد که یک نفر در دم جان باخت و یک مسافر دیگر نیز هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه سن افراد فوت شده بین ۵۰ تا ۵۳ سال است، گفت: حال یکی از حادثه دیدگان نیز ناپایدار است.

عظیمی‌فر حال بقیه حادثه دیدگان را مساعد اعلام و خاطرنشان کرد: این افراد در بیمارستان تحت درمان هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • احتمال خروج توتال از پروژه ال‌ان‌جی روسیه
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است