Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی سالاری، گفت: شهرستان جیرفت با تولید ۱۲۵۰ تن ماهیان گرمابی رتبه اول تولید استان را به خود اختصاص داده است.

« علی سالاری »، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: شهرستان جیرفت با تولید ۱۲۵۰ تن ماهیان گرمابی رتبه اول تولید استان را به خود اختصاص داده است.

مدیر جهاد کشاورزی جیرفت، افزود: شهرستان جیرفت در زمینه پرورش ماهیان گرمابی در استان کرمان با ۹۲ واحد و تولید ۱۲۵۰ تن رتبه اول را کسب کرد و در تولید ماهیان سردابی با ۷۲ واحد و تولید ۳۹۵ تن مقام اول در بین شهرستان های جنوب کرمان را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، اظهار داشت: در راستای ترویج آبزی پروری و با توجه به استقبال کشاورزان از ابتدای سال جاری بیش از ۳۰ هزار قطعه بچه ماهی گرمابی از نوع کپور و آمور در استخرهای ۲ منظوره ذخیره آب کشاورزی رها سازی شد. 
سالاری، بیان داشت: پرورش ماهی در استخرهای ۲ منظوره کشاورزی علاوه بر تولید گوشت سفید، سبب بهبود و ارتقا شرایط معیشتی کشاورزان و غنی شدن آب خروجی استخر برای مصارف زراعی و باغی می شود که مصرف کودهای شیمیایی را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد و این امر از نظر زیست محیطی و همچنین تولید محصول سالم قابل اهمیت است.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد پیاده روی اربعین شیراز کانون های مساجد اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد زائران اربعین حسینی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مواکب الاتحاد تولید ماهیان گرمابی ماهیان گرمابی ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مسائل و مشکلات فعالان و تولید کنندگان حوزه دام و طیور مهاباد با حضور مسئولان استانی بررسی شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان در این جلسه از هماهنگی برای صادرات مرغ در استان گفت و افزود: استان آذربایجان غربی یکی از استان‌های تولید کننده گوشت مرغ هست که رتبه هشتم کشوری را دارد.

 بستانچی با بیان اینکه برای جلوگیری از خسارت به مرغدارها در برابر تولید مازاد، تشکل‌ها باید پای کار بیایند تا صادرات مستقیم صورت گیرد، اضافه کرد: هم اکنون سهم کل کشوراز تولید مرغ ۷ هزار تن است که ۵ هزارتن آن برای اتحادیه مرغداران و ۲۰۰۰ تن هم مربوط به زنجیره‌هاست.

شریفی مدیر تولید زنجیره یکپارچه  تولید مرغ هم می گوید: مقرر شده امسال تولید گوشت مرغ را  به ۱۵ هزار تن در سال برسانیم و ۲۵۰۰ تن افزایش تولید داشته باشیم.

مدیر جهاد کشاورزی مهاباد هم با اشاره به اینکه در شهرستان مهاباد حدود ۳۳۰ هزار راس دام سبک و۲۱ هزار راس دام سنگین جود دارد افزود: از این میزان سالانه حدود ۴ هزار و ۵۰۰ تن گوشت قرمز و بیش از ۱۶ هزار تن گوشت مرغ تولید می‌شود.

حقگوی گفت: در شهرستان مهاباد ۷۴ واحد دامداری فعال است که در مجموع بیش از ۳۷ هزار تن محصولات دامی شامل گوشت سفید، گوشت قرمز، عسل، شیر و فرآورده‌های دامی در در آن تولید می‌شود.

بهسازی و نوسازی جایگاه‌های دام روستایی،تامین نهادهای دام و طیور و  جوجه و افزایش پوشش  بیمه ای  واحدهای تولیدی از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • ورود دادستانی و توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت
  • رشد ۱۴ برابری تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در همدان
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • ساخت و ساز در یک شهرک جیرفت با شکایت میراث متوقف شد
  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان