Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@22:42:13 GMT

رسمی؛ ترکیب تیم‌های بلژیک و سن مارینو

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۷۵۸۹

رسمی؛ ترکیب تیم‌های بلژیک و سن مارینو

طرفداری- در چارچوب مرحله مقدماتی رقابت های یورو 2020، دو تیم بلژیک و سن مارینو به مصاف هم خواهند رفت. ترکیب دو تیم بدین شرح است:

بلژیک

کورتوا، فرمائلن، آلدرویرلد، فرتونگن، کاستانیه، چادلی، فاناکن، تیلمانس، مرتنس، هازارد، لوکاکو

سن مارینو

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۷۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار می‌کند

وزیر خارجه بلژیک اعلام کرد که جهت محکوم کردن حمله صهیونیست‌ها به کارمندان آژانس توسعه فدرال بلژیک سفیر این کشور در بروکسل را احضار خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، حجه لحبیب، وزیر خارجه بلژیک در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» اعلام کرد: سفیر اسرائیل در بروکسل در رابطه با جان باختن عبدالله نبهان کارمند آژانس توسعه فدرال بلژیک در جریان بمباران ارتش این دولت در غزه به ساختمان وزارت امور خارجه احضار خواهد شد.

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده و بستگان نبهان گفت: بمباران مناطق و جمعیت غیرنظامی مغایر قوانین بین‌المللی است. برای محکوم کردن این مساله و دریافت پاسخ سفیر اسرائیل را احضار خواهم کرد.

به گزارش آناتولی، پیش از این وزیر توسعه بلژیک از کشته شدن عبدالله نبهان کارمند این آژانس به همراه فرزند ۷ ساله ‌در بمباران ارتش صهیونیست‌ها در منطقه رفح غزه خبر داد.

کارولین گنز، وزیر همکاری و توسعه بلژیک اعلام کرد که عبدالله نبهان، کارمند ۳۳ ساله آژانس توسعه این کشور که در غزه فعالیت می‌کرد و پسرش شب گذشته در جریان بمباران ارتش اشغالگر در بخش شرقی شهر رفح نوار غزه جان خود را از دست دادند.

گنز تصریح کرد: وضعیت همسر نبهان که در این حمله مجروح شده، وخیم است و ۲ فرزند ۷ ماهه و ۵ ساله این زوج به صورت جزئی مجروح شدند. پدر، برادر و برادرزاده ۶ ساله نبهان نیز جان باختند.

وزیر همکاری و توسعه بلژیک، عبدالله نبهان را همکار بسیار فداکار و ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: عبدالله نیز مانند سایر کارمندان غزه در فهرست «افراد واجد شرایط خروج از غزه» بود که ماه‌ها پیش به مقامات اسرائیلی ارائه شد.

او افزود: نبهان قبل از اینکه به او و خانواده‌اش اجازه داده شود غزه را به سلامت ترک کنند، جان باخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار می‌کند
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی