Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، اگر قصد سفر به کربلای معلی به صورت پیاده روی برای اربعین را دارید مهم‌ترین چیزی که احتیاج خواهید داشت، یک جفت کفش مناسب است. 

مشخصات کفش پیاده روی مناسب

یکی از ویژگی‌هایی که کفش پیاده روی باید داشته باشد قابلیت دریافت ضربه و عدم انتقال آن به پاهاست. به همین دلیل به سراغ کفش‌هایی بروید که برای این منظور تولید شده‌اند و کمترین فشار را به زانوها وارد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کفش های چرمی به علت سنگین بودن و همچنین عدم گردش هوای مناسب در پاها باعث ایجاد حس بد در جریان فعالیت ورزش شما می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌کنیم به سراغ کفش پیاده روی با رویه پارچه‌ای بروید که هم سبکتراند و هم گردش وا در آن‌ها بهتر انجام می‌شود.

رویه کفش نیز در انتخاب شما موثر است. به عنوان مثال رویه‌های چرم ضد آب برای  روزهای بارانی برای شما کارآتر خواهد بود. البته انتخاب آن کاملا بستگی به خود شما دارد.

پاشنه و ضربه گیر پنجه برای محافظت از پاشنه و پنجه در مقابل موانع فوق العاده محکم مانند صخره و سنگ طراحی شده‌اند. به علاوه، از خود کفش در مقابل آسیب‌های احتمالی نیز محافظت می‌کند. همین ویژگی، طول عمر کفش را افزایش می‌دهد.

شما می توانید قیمت کفش پیاده روی را در تصاویر زیر مشاهده کنید، 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند

روح‌الله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پارس نیوز، درباره اینکه خودروسازان بیان می‌کنند مواد اولیه موردنیاز تولید مانند فولاد و پتروشیمی دلاری است اما این شرکت ها باید محصولات خود را ریالی به فروش رسانند، گفت: برخی از مواد اولیه موردنیاز خودروسازان مانند فولاد و پتروشیمی آلومینیوم و مس، دلاری قیمت گذاری می شود که این نکته خودروسازان درست است.

وی ادامه داد: برای ساماندهی این وضعیت که هم خودروساز متحمل ضرر نشود و هم مردم بتوانند خودرو را با قیمت مناسب خریداری کنند، باید بین خودروساز و تولیدکننده موادی مانند فولاد، هماهنگی ایجاد شود که دولت متولی این هماهنگی است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید در این زمینه سیاست‌گذاری مناسبی داشته باشد و بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند.

عباسپور با بیان اینکه دولت باید بین خودروسازان و فولادی‌ها و... تنظیم‌گری کند، تصریح کرد: سازمان تعزیرات حکومتی باید بر قیمت فولاد و سایر مواد اولیه تولید نظارت درستی داشته باشد تا در این زنجیره خودروسازان نیز ضرر نکنند.

دیگر خبرها

  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • انواع درب ساختمان
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • قیمت جدید برنج اعلام شد
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند
  • ستون gc چیست و انواع ستون gc کدام‌اند ؟