Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس لالیگا از مصاحبه اخیر مسی در مورد ترک این لیگ ترسیده و از این به بعد تحت هر شرایطی از او حمایت خواهد کرد. 

طرفداری - اخیرا لیونل مسی گفته بود در سال 2013 به خاطر اتهامات مالیاتی به ترک بارسلونا و فوتبال اسپانیا فکر کرده است. به گزارش مارکا، خاویر تباس، رئیس لالیگا در این مورد گفت:

ما هرگز از این نترسیدیم که لیونل مسی لالیگا را ترک کند زیرا نمی دانستیم در فکر او چه چیزی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مصاحبه اخیر او ترسیدم اما با دانستن اینکه او در لالیگا مانده، آرام شدم. در آن شرایط مسی تصمیم گرفت ادامه دهد. می خواهم از مسی تشکر کنم که به حضورش در لیگ ما ادامه داد.اگر دوباره احساس بدی داشت، نباید شک کند که ما از او حمایت کامل می کنیم. با او تماس می گیرم و از او حمایت می کنم.

مسی در مصاحبه اش گفته بود فکر می کند سیستم مالیاتی با او ناعادلانه برخورد کرده است. تباس با او موافق است:

فکر نمی کنم مساله ظالمانه نبود اما آنها با او ناعادلانه برخورد کردند. واضح است که او هیچ چیزی را امضا نکرده بود و نخوانده بود. به او می گفتند کجا را امضا کند و او هم امضا می کرد. من تمام قراردادهای بازیکنان لالیگا را نمی خوانم وگرنه باید تمام روز آنجا باشم. فکر می کنم آن مساله جرم نبود، بلکه یک مساله اداری بود. 

عثمان دمبله به دلیل محرومیت در ال کلاسیکو غائب است:

تاسف آور است اما قانون، قانون است. 

تابستان شایعات زیادی در مورد بازگشت نیمار به بارسلونا به گوش می رسید. تباس در این مورد گفت:

نیمار، ژوزه مورینیو، پپ گواردیولا...جا برای همه آنها وجود دارد. نیمار در پاری سن ژرمن است و در آن زمان، خرید او غیرواقعی به نظر می رسید و فکر می کنم بازار هنوز آماده چنین چیزی نبود. 

فدراسیون فوتبال اسپانیا قصد دارد بازی سوپرجام اسپانیا را در عربستان سعودی برگزار کند اما تباس موافق نیست:

از نظر من به دو دلیل، این تصمیم درستی نیست: مساله حقوق بشر در کشور عربستان سعودی و همچنین زیرا عربستان طی دو سال اخیر لیگ قهرمانان و لیگ اسپانیا را به طور تلویزیونی پوشش نداده است. قانونی وجود دارد که بین اسپورت حق پخش را در عربستان بفروشد اما این باعث می شود آنها 1 میلیون یورو ضرر کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی

وضعیت مبهم فدراسیون فوتبال اسپانیا و تصمیم دولت این کشور برای مداخله در امور آن نارضایتی نهاد حاکم بر فوتبال اروپا را به همراه داشته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نابسامانی چند هفته‌ای فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از افشای فساد گسترده در این سازمان کم بود که اکنون بحث مداخله احتمالی دولت نیز مطرح شده که این موضوع ممکن است تبعاتی منفی برای فوتبال اسپانیا به همراه داشته باشد.

رئیس جدید فدراسیون هنوز منصوب نشده و نامزدهای اصلی تصدی این پست نیز همگی به دلیل احتمال نقش داشتن در پرونده فساد فعلاً تعلیق هستند. طبق گزارش نشریه آ اس اسپانیا، وضعیت فعلی فدراسیون فوتبال این کشور و به ویژه دخالت دولت که برخلاف اساسنامه فدراسیون است، نارضایتی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را به همراه داشته و این می‌تواند منجر به محرومیت تمامی نمایندگان لالیگا از رقابت‌های اروپایی فصل آینده شود، اتفاقی که پس از وقوع جنگ اوکراین، برای نمایندگان فوتبال روسیه رخ داد.

حمله پلیس به فدراسیون فوتبال اسپانیا و خانه روبیالس

محرومیت‌های ناشی از مداخله دولت اسپانیا در امور فدراسیون فوتبال این کشور اما به محرومیت نمایندگان این کشور از رقابت‌های باشگاهی محدود نخواهد شد و این احتمال وجود دارد که تیم ملی این کشور نیز از حضور در یورو 2024 و دوره بعدی لیگ ملت‌های اروپا نیز محروم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • خاویر تباس: اگر تکنولوژی خط دروازه بی‌نقص بود، از آن استفاده می‌کردیم