Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:13:36 GMT

کارکنان راه آهن کره جنوبی اعتصاب کردند

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۸۹۷۴

کارکنان راه آهن کره جنوبی اعتصاب کردند

روزنامه کوریا تایمز از قول وزارت راه و ترابری کره جنوبی نوشته است اعتصاب کارکنان راه آهن این کشور که از امروز جمعه شروع شده است سه روز به طول خواهد انجامید.

اعتصاب کنندگان در بیانیه هایی آورده اند دولت و وزارت راه و ترابری باید برای افزایش حقوق آنها و تغییرات و بهبود شرایط کاری در این بخش تلاش کند.

وزارت راه و ترابری کره جنوبی خاطر نشان کرد شرکت راه آهن و اتحادیه کار این کشور پشتیبان این اعتصاب هستند که تا اوایل روز دوشنبه ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدای ماه اوت امسال شرکت راه آهن و اتحادیه کار کره جنوبی با نهادهای ذی ربط برای بهبود شرایط کار و افزایش حقوق وارد گفت و گو شدند اما این مذاکرات بدون نتیجه پایان یافت.

اوایل ماه جاری میلادی ۱۹ هزار نفر از کارکنان شرکت راه آهن کره جنوبی اعلام کردند که در آینده نزدیک به دلیل آنکه به درخواست های آنها پاسخی داده نشده است، دست به اعتصاب خواهند زد.

پیش بینی شده است به دلیل اعتصاب نیروی کار شرکت راه آهن کره جنوبی، نزدیک به ۱۰۰ هزار بلیت از قبل خریداری شده لغو شود و هزاران مسافر سرگردان شوند.

این اعتصاب اولین اعتصاب در سه سال اخیر پس از اعتصاب ۷۴ روزه بین سپتامبر و دسامبر ۲۰۱۶ است.

اتحادیه کارگران راه آهن کره جنوبی خواستار آن هستند که راه آهن این کشور کمک هزینه ها را عادی کند و ۴ درصد حقوق کارگران را افزایش دهد آنها همچنین خواستار اشتغال کارمندان جدید برای کاهش ساعات کار کارگران فعلی هستند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راه آهن اعتراضات چین کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه هند اعلام کرد که تمامی خدمه این کشتی با انجام تعهدات توافق شده آزاد خواهند گشت.

ایرج الهی، سفیر ایران در هند از سوی دیگر تاکید داشته که خدمه هندی کشتی توقیف شده بازداشت نبوده و می‌توانند به هند بازگردند.

وزارت خارجه هند همچنین تاکید داشت از طریق نمایندگی این کشور در تهران با خدمه هندی کشتی توقیف شده در ارتباط بوده و درحال تضمین سلامتی آنها هستند.

نیروی دریایی سپاه پاسداران در تاریخ ۲۵ فروردین ماه، یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را در منطقه خلیج فارس توقیف کرد.

این کشتی باری که «ام‌اس‌سی‌آریز» (MSC Aries) نام دارد با پرچم پرتغال فعالیت می‌کرد و مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن بوده که مالک آن یک میلیاردر اسراییلی به نام «ایال اُفر» است.

دیگر خبرها

  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند
  • بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور
  • آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • اعتصاب کارکنان راه آهن هلند
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس