Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده‌مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس ‌گفت:با پیگیری های فراوان و همکاری ‌مستمر استاندار خراسان‌جنوبی تامین بودجه‌برای جاده ماهیرود به فراه افغانستان محقق شد. ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

نظر افضلی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند  اظهار داشت: در بررسی لایحه بودجه 98 با مکاتبه صورت گرفته با وزارت راه و شهرسازی و دستور وزیر تامین اعتبار برای جاده ماهیرود به فراه افغانستان از دومحل‌ اخذ شد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: محل اول همان بودجه سالیانه سال 98 بود که بودجه درنظر گرفته شده برای این محور مهم ترانزیتی امنیتی از صفر به 7 میلیارد تومان افزایش یافت‌.

ممنوعیت صادرات کالاهای ایرانی از گمرک ولایت فراه افغانستان لغو شد+سندتفاهم‌نامه همکاری میان ولایت فراه افغانستان و خراسان‌جنوبی امضا شدوالی فراه افغانستان: منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی بهشت سرمایه‌گذاری استوالی ولایت فراه افغانستان‌: واحد صادرات و واردات در مرز ماهی‌رود فعال شود

نماینده‌مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:  محل دوم‌هم پیگیری از طریق شورای عالی امنیت ملی بود که خوشبختانه پیگیری ها از این محل‌نیز نتیجه داده و 2 میلیون یورو برای تکمیل این جاده اختصاص یافت.

افضلی اظهار امیدواری کرد: با اختصاص این مبالغ شاهد ساخت هرچه زودتر این جاده و توسعه حجم تبادلات با کشور افغانستان باشیم چراکه این موضوع یکی از خواسته های مهم طرف افغان است.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتفع شدن مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود

بابک مومنی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در دیدار مردمی با کشاورزان و شالیکاران بخش دابودشت آمل در مصلی نماز جمعه، گفت: عمده‌ترین نگرانی و دغدغه‌های کشاورزان مربوط به تولید محصول برنج و نحوه تامین نهاد‌های کشاورزی بویژه کود و سم بود.

او با اشاره به اینکه برغم مشکلاتی که در ابتدای فصل کشت امسال در خصوص تامین نهاد‌های زراعی وجود داشت، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و با حمایت‌های وزیر جهادکشاورزی و پیگیری‌های استانداری و سازمان جهادکشاورزی مازندران، از طریق شرکت خدمات حمایتی، در حال تامین کود شیمیایی مورد نیاز کشاورزان هستیم و این مشکل بزودی مرتفع خواهد شد.

مومنی گفت: معاون زراعت وزیر جهادکشاورزی نیز دستورات لازم را در این خصوص صادر کرده اند و در آینده نزدیک کمبودی‌ها و عقب ماندگی‌های تامین کود شیمیایی کشاورزان بزودی جبران خواهد شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران، پایین بودن قیمت برنج در فصل برداشت را نیز یکی دیگر از مشکلات و نگرانی‌های کشاورزان دانست و افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق اتحادیه‌های تامین کنندگان و تعاون روستایی، امسال شاهد رکود بازار و پائین بودن قیمت برنج تولیدی داخل نخواهیم بود و شاهد بازار خوبی برای همه از جمله سود منطقی تولیدکنندگان و مدنظرداشتن توان اقتصادی مصرف کنندگان باشیم.

مومنی با بیان اینکه دشت هراز یکی از مهمترین دشت‌های شالیزاری و تولید برنج کشور محسوب می‌شود، گفت: کشاورزان و شالیکاران نقش حیاتی و کلیدی در بحث امنیت غذایی کشور بشمار می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست
  • ورود سیلاب به جاده ارتباطی صالح آباد-ایلام
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • مرتفع شدن مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج
  • مسدود شدن جاده خوسف - معدن قلعه زری
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی