Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده دو مدال نقره و برنز کشتی آزاد جهان اعتقاد دارد، با افزایش رقم‌های قرارداد در لیگ برتر والیبال، لیگ کشتی اُفت کرده است. ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

فردین معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد غیبتش در جلسه اخیر مدیر تیم‌های ملی با چند قهرمان سابق کشتی اظهار داشت: به دلیل درگذشت یکی از اقوام، نتوانستم به این جلسه بیایم، اما هر وقت کشتی به من نیاز داشته باشد مثل یک سرباز در خدمت خواهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد عملکرد تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات جهانی نورسلطان تأکید کرد: نتیجه بد نبود و می‌شود امیدوار بود. در ارزیابی تیم باید دید کادرفنی تیم ملی چه چیزی را تحویل گرفته است. ضمن اینکه این فدراسیون هنوز دو ماه هم نیست که مسئولیت را برعهده گرفته است و در این مدت کم نمی‌توانستند شق‌القمر کند. قطعاً مسابقه بعدی حاصل کار فدراسیون جدید است.

پیشکسوت کشتی کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: البته غلامرضا محمدی چند سال است که در کنار کشتی حضور دارد، اما در مورد فدراسیون در المپیک می‌شود به کارنامه تیم نمره داد. در این مدت این اهمیت دارد که چقدر به انتخابی تیم ملی پایبندی وجود دارد، یک انتخابی درست و عادلانه، نه در شرایطی که بعضی آقایان تلاش می‌کنند آن چیزی که می‌خواهند در نهایت به دست بیاید.

نصیرزاده: با دبیر در تعامل هستم، نه تقابل/ اتفاقات لیگ به کشتی کمک می‌کند

 

معصومی در ادامه یادآور شد: مسابقه انتخابی باید در یک روز مشخص و در شرایط برابر باشد. این‌طور نباشد که بعد از انتخابی، یک کشتی‌گیر را با دلیل غیرموجه کنار بگذارند. اگر قرار به این کار است، برگزاری انتخابی برای چیست؟!

عضو سابق تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به آغاز لیگ برتر تصریح کرد: ببینید در این چند سال لیگ ما به چه روزی افتاده است، در حالی که بعد از مسابقات جهانی باید پرشورترین مسابقه، لیگ باشد. تیم‌ها یک دوره یا یک دوره می‌آیند و می‌روند. اسپانسر هم دوست دارد دیده شود و وقتی زمینه این کار فراهم نباشد، سرمایه گذاری نمی‌کند.

«وقتی لیگ ضعیف باشد کشتی ما ضعیف می‌شود.»، وی با بیان این جمله اظهار داشت: قراردادهای کشتی‌گیران به 100 میلیون تومان نرسیده بود که والیبالی‌ها همسطح ما قرارداد می‌بستند، اما وقتی قراردادهای آنها میلیاردی شد، لیگ کشتی اُفت کرد. ما کشتی را خوار کردیم برای اینکه حرف، حرف خودمان باشد. فدراسیون هم این توان مالی را ندارد که قهرمانانش را تأمین کند. امیدوارم علیرضا دبیر با کار مدیریتی‌اش بتواند کشتی را موفق کند. قطعاً موفقیت کشتی باعث می‌شود ما هم سرمان را بالا بگیریم.

انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی ایران کشتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه خودنویس

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ساسانی مدیر سامانه خودنویس، گفت: سامانه خودنویس از سال گذشته تاکنون با ثبت رایگان قرارداد اجاره در اختیار عموم مردم قرار گرفت و موجران و مستأجران موفق شدند تا در این سامانه به شکل قانونی قراردادهای اجاره خود را ثبت کنند.

مدیر سامانه خودنویس با بیان اینکه طبق آخرین آمار بیش از ۲۵۵ هزار و ۵۱۱ متقاضی در سامانه خودنویس ثبت نام کردند، خاطرنشان کرد: هم اکنون قراردادهای اجاره روی سامانه ثبت می‌شود و برنامه‌ریزی شده تا از خردادماه امسال نیز قرارداد خرید و فروش به آن افزوده و این امکان نیز برای متقاضیان فراهم شود.

وی ادامه داد: سامانه خودنویس از خرداد ۱۴۰۲ در اختیار عموم مردم بوده است و به مرور انواع معاملات اجاره روی سامانه بارگذاری و رفع اشکال شد. همچنین ۲۱ بهمن سال گذشته نیز دسترسی مشاوران املاک تهران را به سامانه قدیم (سامانه املاک و مستغلات) حذف کردیم و هم‌اکنون مشاوران املاک برای ثبت قراردادهای اجاره باید به سامانه جدید (سامانه خودنویس) مراجعه کنند.

کد خبر 6097006 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رده‌بندی گران‌ترین قراردادهای تاریخ با ورزشکاران
  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • (ویدئو) هشدار جدید حمید معصومی‌نژاد در فرمانیه تهران به مردم!
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • ثبت بیش از ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه خودنویس
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو